safoll Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Selger et ubrukt universalt Revotec instrumenthus for 3 instrumenter, for montering på A-stolpe. Så god som ny, beskyttelsesfilmen er fortsatt på. Lengde/bredde på 'fot': 34 x 7,3mm Høyde: 14,5mm Produsert i slagfast ABS plast, i carbonmønster. Nypris Kollevold er 500,- Selges kr. 300 inkl. frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 vet du om denne passer til corrado ?? Bestilte en slik type fra autospar men så var det tomt, så jeg avbestilte. Så jeg er intr hvis den kan passe i corrado. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 vet du om denne passer til corrado ??Bestilte en slik type fra autospar men så var det tomt, så jeg avbestilte. Så jeg er intr hvis den kan passe i corrado. Heisann, det er jo bare å måle hvor brei a-stolpen din er, og sammenligne målene på holderen. (De èr forresten i cm, ikke mm.) Skulle den passe, kan du bare skjære i kantene slik at holderen får et spor, slik at du kan legge holderen helt inntil a-stolpen - eller du kan bare montere den fast slik som den er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Instrumentholderen er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg