2mas Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har en Panasonic CQ-HX2083 spiller som mangler "dc/dc converter". Noen som kan fortelle meg pris på en slik sak, samt hvor jeg kan kjøpe denne? Hvis noen har en norsk bruksanvisning til nevnte spiller å selge eller gi bort ville jeg bli xtra glad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 den koster ca 1150,- hvertfall det en til en annen panasonic spiller jeg trengte en sånn til kosta. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mas Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Takk for svar. Synes det var litt drøy pris. Har hørt at denne tingen skal koste rundt 300,- spenn. Fant forresten delen på panasonic.com sidene og der koster den rundt 460,-! Spørs om jeg ikke bestiller dette derfra hvis det ikke skulle dukke opp noen interessante tilbud her hjemme. Trenger strengt tatt ikke denne dingsen, men hadde vært greit å kunne bruke høytalerutgangene på selve spilleren til å dra noen små høytalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Off Topic: Kjøpte du denne spilleren på QXL ? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg