hamansen Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hei! er det noen av dere som har brock felger på vectra a, eller evt kjenner noen som har dette...? er intr. i å vite hvor mye valsing jeg må regne med å få gjort... har nemlig en plan for sommern;-) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Kjenner en som har Brock felgene på en Calibra, den er valset en del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 vet du om det er 9x16" eller 8,5x17" han har da...? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 7.5x17 og 10x17 trur jeg han har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ok.. prøvde 8,5x17 med ET13 Nå før helga..blir sinnsykt med valsing,så jeg tror jeg skipper det;) prøvde 9x16" Rondell med ET30, kommer mest sannsynlig til å kjøpe de..ble småheftig=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg