morten pettesen Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Og jeg sier igjen: So what??Står ikke noe der om at det er ved 4 Ohms last. Jeg stoler i hvert fall mer på et uavhengig og seriøst blad (AutoHifi) enn på firmaet som selger produktene... Mvh Stian Like korrupt det som alle andre magasiner. Det er ikke noe som bare er sikkelig dårlig. Det er bare middels bra. Den dagen jeg finner de som VIRKELIG tør si meningen sin ang høy,cd spiller eller hva det måtte være så skal jeg begynne å tro på blader. Se på f.eks Lyd og bilde. De klarer jo ikke å si noe virkelig negativt. FEIGT. Min mening er at test selv eller hør på de som har testet- Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Like korrupt det som alle andre magasiner. Det er ikke noe som bare er sikkelig dårlig. Det er bare middels bra. Den dagen jeg finner de som VIRKELIG tør si meningen sin ang høy,cd spiller eller hva det måtte være så skal jeg begynne å tro på blader. Se på f.eks Lyd og bilde. De klarer jo ikke å si noe virkelig negativt. FEIGT. Min mening er at test selv eller hør på de som har testet- Si hva du vil, men jeg stoler uansett på målingene de gjør. Har du noen gang sett AutoHifi skryte av noe som du synes er dårlig (til prisen)? Eneste jeg kan ha noe å si på er S18X, men denne har jeg aldri hørt i en SQ-installasjon (skjer neppe). Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg