Pilsen Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Grattis med ny bil, Men tror nok jeg må henge meg på å si; Ny emblemfri grill, dritt med den gamle da;( minimum 60mm senk SOMMERFELGER;) stakkars bilen vett:P lakkere opp igjen rs fangeren, eller leppa eller hva det er;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Grattis med ny bil, Men tror nok jeg må henge meg på å si; Ny emblemfri grill, dritt med den gamle da;( minimum 60mm senk SOMMERFELGER;) stakkars bilen vett:P lakkere opp igjen rs fangeren, eller leppa eller hva det er;) takker:) skal ha meg ny grill ja,sommerfelger har jeg.det er 15" med 195/55-15. tenker jeg skal hel lakkere bilen til sommeren.skal ha den svart. bilen skriker etter senking hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 bilen hyler etter skamsenking ! ;) Fullstendig enig! :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 bump! :) :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 har enda ikke fått senka bilen. men må snart gjøre det da. bilen er for høy nå etter jeg satt på sommer dekka. skal legge inn noen bilder av bilen med alu felger på i mårra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg