petgun Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg har kjøpt gamle bilen til cchris. måtte ha meg golf 2 fordi jeg digger golf. hadde en passat før,men den var ikke så rå. har fått kjøpt sotede baklykter og blinkere på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 grattis! du vil sikkert få det mye morro med denne bilen. Det hadde jeg ihvertfall når den først gikk :) :) planer fremover da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Var no killer bra str på bildene dine :) hehe..... Grattis med ny bil, så bra ut den der...... Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 grattis! du vil sikkert få det mye morro med denne bilen. Det hadde jeg ihvertfall når den først gikk :) :) planer fremover da? takker:) til sommeren tenkte jeg å lakkere den svart,senke den og kanskje sette på mono visker. jeg må kjøpe meg en ny emblemsfri gril da,for dagen etter jeg kjøpte bilen så var det noen jævler som rappa den og grill listen. faen ass:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Var no killer bra str på bildene dine :) hehe..... Grattis med ny bil, så bra ut den der...... Takker:) måtte resize de bildene litt,er så sinnsykt store hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Var no killer bra str på bildene dine :) hehe..... Grattis med ny bil, så bra ut den der...... hehe :titties: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Takker:) måtte resize de bildene litt,er så sinnsykt store hehe No var det bedre ja. Kjipt for de som sitter med modem e.l for å så sitte i 14 dager for å få laste opp bildene heheh :) Er vel forhåpentligvis ikke så mange av de igjen... Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 tatt med skikkelig kamera.. hehe :titties: jepp er det veit du.hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 No var det bedre ja. Kjipt for de som sitter med modem e.l for å så sitte i 14 dager for å få laste opp bildene heheh :) Er vel forhåpentligvis ikke så mange av de igjen... det skjønner jeg veit du. hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 noen som har en emblems fri grill tilsags med grill list? må ha meg det snart. eller noen som veit om noen steder man får kjøpt dem billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 her er det noen bilder av golfen som blei tatt i dag. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 bilen hyler etter skamsenking ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 bilen hyler etter skamsenking ! ;) jepp, det gjør den hehe. tenkte jeg skulle senke den 60mm.må bare få tak i senkesett da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Er det noen her på forumet som skal selge et senkesett til golf 2,skal ha meg senkesett 60mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg