rallyeman Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Dette trenger jeg: -Vindusviskerbryter (nye typen med stor hendel) -Blinklys h.foran, hvit (til 90 fanger) -Jetta grill, nye typen (har metall + lykter, trenger plast) Kan noen hjelpe meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Har hvite blinklys til 90-fanger. Har emblemfri jettagrill også, men den var du vel ikke interessert i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg har ene blinklyset til 90fanger forran, hvitt.. Skal sjekke hvilken side det er i morra jeg.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg har ene blinklyset til 90fanger forran, hvitt.. Skal sjekke hvilken side det er i morra jeg.. supert! venter i spenning thumpsup til opus: Kan være intresert i emblemløs hvis ikke prisen er skanda-løs..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Noen..........? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har hvite blinklys til 90-fanger.Har emblemfri jettagrill også, men den var du vel ikke interessert i? mye skal du ha for grillen da? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har hvite blinklys til 90-fanger.Har emblemfri jettagrill også, men den var du vel ikke interessert i? Hvilke merke er grillen? Hvilken stand er den i? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 gi nå føkken i å ødelegge tråden min da! Vil bare kjøpe disse delene og ferdig med det! En tre siders diskusjon om alt annet kan vi gjerne ta på golf forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Orginal grill der emblemet er fjernet. Grill-lista kan sikkert fåes med på kjøpet. grillen som selges: Blinkersa er tilsvarende dem på bildet. Blinklysa: 100,- for paret Grillen med list: 400,- frakt kommer i tillegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 PM til deg Opus! beer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har nå fått tak i grill og blinklys! Men ingen som har vindusviskerbryteren? Min går av og på i hytt og pine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har nå fått tak i grill og blinklys! Men ingen som har vindusviskerbryteren? Min går av og på i hytt og pine... Tør nesten vedde på at den er full av støv og dritt og at det er det som er årsaken. Skru den løs og rens den. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Godt forslag, men har allerede hatt den oppe og sett... er en liten bryter som styrer når man setter på spyler foran og bak, denne som henger seg opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Suverent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Mener at jeg har noe sånt liggende. Skal skjekke :) Finner du de? hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg