Gå til innhold

joho endelig litt trøkk i golfen :D:D:D

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

igår monterte jeg 2 stk Rockford Fosgate P2 12" og en Crunch V2800 forsterker i golfen.

 

Resultatet ble trøkk som bokstaveligtalt gjør meg kvalm Dritbra

Bakruta og siderutene truer med å dette ut

Eneste som gjenstår er noen justeringer for frontsettet mitt skriker veldig når jeg går høyt opp i volum :S noen som har noen gode tips til frontsett som går bra med en Rockford 100.2 forsterker?

 

trenger også en smarting som kan gi meg mål på kasse til 12"erne mine... kassa jeg har nå er litt for stor egentlig...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å gjøre om cm -> inches sjekk denne, og her for en kassekalkulator.

Bare mål opp bagasjeromet og juster målene til du har det riktige liter volumet.

 

her er databladet for p2

 

[offtopic] var du interesert i felgene?

 

Thank you :)

 

Jeg er dødsintressert i felga men har ikke fått solgt mine egne enda så jeg turte ikke å kjøre på med noen bud....:(

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv rockford fosgate dvc punch 2x12". Bruker en 500.2, og en 360.2(?).

Låter rimelig verst! :D

 

360.2 har jeg selv hatt også ...syk liten sak det :D 500.2 er verst :P

 

nå får mine 12ere 350w rms pr sub og det holder faktisk godt... hehe menjeg må ha ny kasse ... er så sinnsykt stor denne at jeg har NULL plass til noe annet i bagasjen hehe

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Er enten eller med disse kassene..

Min er dessverre litt for liten :( Skulle vært noen få liter større

 

Da jeg bodde i gjøvik så hadde jeg mange muligheter når jeg skulle bygge... her i dombås er det dødfødt:( skal nedover i helga så får se om mine gamlekontakter lever :P hadde vært rått å få laga en som passa perfekt inntil baksete veggen og inntil dempertårna... skal lage ny hattehylle og med portene opp der ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å bygger kasse selv nå, 94 cm mellom tårna (det er maks!) å ca 45cm opp til plastikken over tårna. kassen jeg driver på med kommer til å havne litt under 80 liter tilsammen, og skal inneholde 2 kammere.

 

her ser dukassa jeg har regna ut: http://groups.msn.com/PerrysPlass/testbildertilcalibrano.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=402

 

her ser du kassa jeg har nå : http://groups.msn.com/PerrysPlass/testbildertilcalibrano.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=404

 

Ny kassa skal være kortere og så skal jeg ha portene i front.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår