audi coupe Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 trenger så sårt en ny motor til bilen min. kjøper gjerne delebil men da må den være kjørbar.hovedsaklig motor med komplett innsprut og ledningsnett jeg trenger gjerne gearkasse også.maks 6000 kr send pm eller ring 41302667. HASTER ............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegegjerdet Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by audi coupe trenger så sårt en ny motor til bilen min. kjøper gjerne delebil men da må den være kjørbar.hovedsaklig motor med komplett innsprut og ledningsnett jeg trenger gjerne gearkasse også.maks 6000 kr send pm eller ring 41302667. HASTER ............ Snakk med Ottar, han har fleir motorar liggande, og sikkert ein 1,8 gti og, veit han har 1,8 16v ihvertfall. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Ta kontakt med Christian på forumet, han har vist en GTI motor liggende. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Hei ! Jeg har motor å gir fra en 1´er gti !!! Send pm! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 ingen andre som har eller vet om motor eller bil????et sted i mellom oslo og tr.heim hadde vært gull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by audi coupe ingen andre som har eller vet om motor eller bil????et sted i mellom oslo og tr.heim hadde vært gull... Hvor fort trenger du den da?? Skal hive min 1.8 GTI (MK1) ut snart.... Casper Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg