Elgen- Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Får de nok før påske.. Fikk senkesettet mitt derifra på to dager.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kandler Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Får de nok før påske.. Fikk senkesettet mitt derifra på to dager.. good :) men det er nokk ikke sommerføre før siste uka i April, tradisjon tro! får nøye meg med å sikle på de i mellomtiden da ;) Siter -95 BMW 320i Cab -84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hammerstan Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Kjøpte de hos GS-Bildeler http://www.gsbildeler.no, 9350,00 inkl frakt :) ble sendt fra dem på Fredag, har de kanskje før påske ;) bilder kommer! Forresten med dekk også :) Det var flere stillige der... men det står antall (?)... er det 9300,- for en felg med et dekk de mener? Det er vel heller 9300,- for hele pakka, fire felger pluss fire dekk??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Å betale 9300 for en kopi felg, og et dekk ville jo være rein skjære idioti. Så det er 4 felger+dekk det er snakk om ja. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Noen her som vet om en WRD felgforhandler her i Norge.. eller en nettside i skandinavia som importerer WRD ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg