audioteam Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Nei de bølgene surfer jeg alene :rolleyes: Eldste sønnen min på 6år er oppvokst med bilstereo . Han satt i barnestolen og titta på når jeg monterte, har også hatt han med på konkurranser helt opp på Finnmarka . Stuart little surra på dvd fra vi starta til vi var hjemme ca 14 timer :) :) Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Anders kan jeg bruke bilder av din bil på en side på http://www.acap.no . Kommer til å legge ut bilder fra diverse biler også biler som ikke har deltatt i Acap . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Nu har jeg laget en side på http://www.acap.no der jeg kommer til å legge inn bilder fra forskjellige biler . Send gjerne inn bilder til meg på mail acap@tele2.no bildene må være av grei kvalitet . Trenger ikke være dyre påkostede bygg, få se hva dere har wtf? Skriv gjerne litt om hva dere har i bilen og hva dere heter . Om dere ønsker det kan jeg sladde reg nr . Men et kriterium er at utstyret finnes på godkjent lista, eller er sterkt representert i bygget . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg blir nesten deprimert hver gang jeg ser byggene dine autod! skjønner ikke hvordan du får det så strøkent. skulle ønske jeg også blir så flink wtf? hellothere Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 er det du som har laga de verkene autod?? visste jeg ikke før nå... har vært å sikla mye (ikke bokstavlig talt) på de bilene på våler =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 er nok det ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford_fosgate_no66 Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 [/img] Siter Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4) 2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+) 1. plass norges cup dbdrag 2007 Pers dbdrag 158 dB Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Dere som legger ut bilder her si fra eventuelt mail meg bilder så legger jeg ut på http://www.acap.no . Kan bli kult å få med masse biler i alle varianter . Men gi meg et :hello: så jeg vet om dere ønsker at jeg skal bruke bildene . Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Rockford Fosgate 550x forsterker 1Farad's Rf kondensator, Rockford Fosgate Type Rf X162S Komponentsett foran 12" Sony Xplod sub (skal byttes ut) Sony Ca Cdx 700x cd-spiller (skal også byttes ut) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ettersom jeg akkurat har fått anelgg i bilen, så kan jeg kanskje legge opp et bilde. Har ikke noe fancy anlegg i bilen min, men det holder for meg. Det som står i bilen er: Spiller: Pioneer DEH-5600 6x9": JBL P-953 Subwoofer: Rockford Fosgate 12" PUNCH Forsterker: 4 kanals MACROM Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Her er hva jeg skrudde sammen til civicen da jeg hadde den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Ja, der var det ikke mye bilder å se.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Ja, der var det ikke mye bilder å se.. Var det meg du mente nå? Skjønner ikke. Jeg ser alltid disse bildene, men ingen andre. Prøver å selge dette, men ingen som ser bildene i salgsposten heller.. skal pørve å legge dem et annet sted jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Ja, der var det ikke mye bilder å se.. Nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Nå da? Joda, funka nå:) Flott anlegg..:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg