bakk1 Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Da er jeg med i Stjerne klubben jeg også! 91.mod 300ce, 94front, skinn,ac, meste av elektriske dingser. Go komfort og crusie bil:) Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 grattis med pen bil!har du flere bilder?mer info om bilen?videre planer?meld deg inn i http://www.mercefreaken.com og www.mbentusiastklubb.com! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Takk:) Har noen flere bilder, men har ikke fått lagt ut ennå, regner med og få sett meg på det meste som har med bil og gjøre i oslo området så! Bare og si hei! Meldt meg inn på MBentusiast og Mercefreken nå, skal legge ut noe der etter hvert også, blandt annet tenkte jeg og selge sommer felga som fulgte med;) Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 MB Entusiastklubb er mer enn bare ett forum! ;) Er en bilklubb for MB-eiere og MB interesserte! Meld deg inn i klubben også, ikke bare forumet! :) Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 har funnet ut dette,men det som er litt kjipt er at koster penger, men samtidig er det bare sosse folk som lever for bilen omtrent, noe jeg har hørt på gata;) hehe. men av mercedes treff er jeg med på! men ikke MB entusist, pga at det kosta grise mye penger etter som jeg skjønte. Men si i fra om treff! I'l be there:) Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 det som er litt kjipt er at koster penger Hva er det som ikke gjør det nå om dagen? Dersom du ikke har noen kompiser som har knallgod avtale med f.eks autotrio, så vil faktisk medlemsskapet være spart inn allerede da du kjøper senkefjører/dempere... ;) men samtidig er det bare sosse folk som lever for bilen omtrent, noe jeg har hørt på gata Jaja, da må jeg nesten be de du har hørt det av om å grave hue sitt ut av r*va det er planta i og se hva som egentlig er greia! ;) 90-95% av medlemmene er så langt fra soss som det er mulig å komme... Men si i fra om treff! I'l be there Har jo mandagstreffene i oslo f.eks... Helt gratis.. Bare å møte opp! Det treffet som koster spenn er landstreffet, og i de pengene er det middag, rett til å stille ut bilen/delta på treffet på alle måter (grilling fredag kveld (ta med grillmat selv, grill holdes av klubben/hotellet), diger god middag lørdag kveld.) +++ Det beste av alt er jo å treffe alle folka! :D Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 har funnet ut dette,men det som er litt kjipt er at koster penger, men samtidig er det bare sosse folk som lever for bilen omtrent, noe jeg har hørt på gata;) hehe. men av mercedes treff er jeg med på! men ikke MB entusist, pga at det kosta grise mye penger etter som jeg skjønte. Men si i fra om treff! I'l be there:) oioi, fordommer her ja... koster bare 350 i året... å på møtene er det mye god hjelp å få... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg