Spiffy Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 noen som har sett denna? hvit nissan sunny gti, 87' modell...hvite fem eika felger viss ikk jeg hugser helt feil, stod nissan sunny gti i frontruta, gjikk på sørlande utafor flekkefjord...kvinesdal tror jeg, om den går der fortsatt veit jeg ikke...men hadde vert arti å visst hvor den var...noen som har sett den?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 *bumpbump* Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsxman Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Tru den e i kvinesdal ennå ja.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 FETT! eksen som lurte på hvor den kunne være....tror hun har ganske lyst på den:rolleyes: Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsxman Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tru at en jeg jobba med i sommer hadde den bilen, men solgte den til en annen i kvinesdal... Tror faktisk jeg så den i helga....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg hadde planer om å kjøpe den i sommer men vart ikke noe av, han sa han hadde en til som var intrisert fra nordland en eller annen plass...bare lurte på om den gjikk der oppe eller fortsatt på sørlandet...;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg