NorThy Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 hei der. jeg er ganske ny innen photoshop og jeg fikk et lite problem. det er to ting som blir feil når jeg bruker "Rectangular Marquee Tool(M)" det første er at det rektangel blir avrundet i kantene. Og hvis jeg klipper ut noe blir kantene ""tåkete"", og hvis jeg kopierer blir det jeg limer inn/paste gjennomsiktig som det er vist her. og sånn har det ikke vært før. Håper noen kan hjelpe meg med problemet Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Regner med at du har justert på "Feather" den skal være 0. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 jupp.. det var det.. Takker så meget.. hapyhappy Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 No problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg