Gå til innhold

Fete basslåter

Ranger emnet


saab9000t

Anbefalte innlegg

Må jo spa frem noen gamle schlegere som:

Leftfield - Det siste sporet på Rythm & Stealth albumet.. (etter ca 3-4 min stillhet tar det av...)

 

Ja det er det ingen tvil om, til denne låten knuste jeg bakruta på en mitsubishi colt med den.

Er noen år siden det ja, men har en kamerat som sovna mens han spillte cd'en, han våkna "litt" når den der begynte og leiligheten rista som om noen hadde dumpa en fet bombe i hagen..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er det ingen tvil om, til denne låten knuste jeg bakruta på en mitsubishi colt med den.

Er noen år siden det ja, men har en kamerat som sovna mens han spillte cd'en, han våkna "litt" når den der begynte og leiligheten rista som om noen hadde dumpa en fet bombe i hagen..

 

Hørte den plate for første gang på mitt gamle hjemme anlegg, med to aktive 15"... gjorde nesten i buksa på slutten der ja :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det ingen tvil om, til denne låten knuste jeg bakruta på en mitsubishi colt med den.

Er noen år siden det ja, men har en kamerat som sovna mens han spillte cd'en, han våkna "litt" når den der begynte og leiligheten rista som om noen hadde dumpa en fet bombe i hagen..

 

Noen som har full tittel på den låta?

'89 200 10vT Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvordan det staves men sånn ca ihvertfall...

Laudsprecher - Omnibuss

 

Jepp, Lautsprecher - Omnibus er litt moro :)

 

Ellers kan jeg nevne:

 

Joss Stone - Sleep like a child

Joss Stone - You had me

Syndicate of law - Right on time (for dere med reflex-kasser i hvert fall)

Obie Trice - Adrenaline rush

The pirates - You should really know

2Pac - Never be peace

Fatman Scoop - Be faithful (highpass remix)

Mest - Cadillac

Paperboys - One day

Plummet - Damaged (mix)

Ravi og DJ Løv - Dødsøt

Spetakkel - Innsikt over makt

Weezer - Say it isn't so

Whimsical - Coming home

Dido - Sand in my shoes (above and beyond)

Beastie boys - intergalactic (fatboy slim remix)

MDS - The bass goes boom

Avril Lavigne - Ska8ter boy (4 ganske så dype slag fra 13 sek.)

Avancada - Money for nothing (promo)

Mad'House - Like a prayer (må være god kvalitet, ellers høres ikke det jeg er ute etter :D Noe som er en del dypere enn bassgangen ellers i sangen)

Linkin Park (deilig med bra bass i lukket kasse!)

Evanescence (ditto)

Trapt - Trapt (stort sett hele albumet)

 

Gidder ikke mer nå...

Kan ikke garantere alle sangene siden det vanligvis blir ganske annerledes i bilen.

 

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dN4iD for å legge ut sakene som du anså for å trøkke mest, ypperlig tiltak :)

Imidlertid så var det kun et par-tre låter som trøkka bra i mine øyne, eller ører, hehe :D

Men... -Da jeg poppa inn "Best of Korn" CD'en igjen var det som noen slo meg hardt i ryggen i forhold til electronicasakene.

Laaange dype bassriff, akkompagnert av knallharde kickdrumslag der du tilogmed kjenner tilbakeslaget av trommemembranen på kroppen, speila vris ut av fokus og trommehinene sier "STOOOPP"!

No offence, men ekte instumenter slår syntetiske any day så langt.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dN4iD for å legge ut sakene som du anså for å trøkke mest, ypperlig tiltak :)

Imidlertid så var det kun et par-tre låter som trøkka bra i mine øyne, eller ører, hehe :D

Men... -Da jeg poppa inn "Best of Korn" CD'en igjen var det som noen slo meg hardt i ryggen i forhold til electronicasakene.

Laaange dype bassriff, akkompagnert av knallharde kickdrumslag der du tilogmed kjenner tilbakeslaget av trommemembranen på kroppen, speila vris ut av fokus og trommehinene sier "STOOOPP"!

No offence, men ekte instumenter slår syntetiske any day så langt.

 

 

Enig! spill litt Ayreon i bilen... bye bye bakrute.

 

Ellers: gorillaz - clint eastwood

beastie boys - intergalactic

Saab 9000 airflow - 80's style

- Why drive a car, when you can pilote a SAAB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår