krt_ Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Oppdaget i dag morges at bremselyset (I) begynte å blinke til tider men ikke konstant. hva kan det bety? dårlige bremer eller rett og slett lite bremseveske? Sjekka i beholderen, det var olje der men ikke helt opp til max merket. det var kun væske i den nederste beholderen. Har en 318I 95 mod. ( har ikke merket noe på bremseeffekten) Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Oppdaget i dag morges at bremselyset (I) begynte å blinke til tider men ikke konstant. hva kan det bety? dårlige bremer eller rett og slett lite bremseveske? Sjekka i beholderen, det var olje der men ikke helt opp til max merket. det var kun væske i den nederste beholderen. Har en 318I 95 mod. ( har ikke merket noe på bremseeffekten) Lyset i instrumentpanelet? Da er det nok noe med bremseklossene.. Enten er de utslitte, eller så er det noe trøbbel med føleren.. Kanskje den sitter løst.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 kan vel stemme. hører piping fra bremsene av og til. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 kan vel stemme. hører piping fra bremsene av og til. Da får du se på bremseklossene.. :) Snart kommer nok metallet fram.. ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 hehe.. får skifte de da. :) Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 hvis det er den lampa får lavt væske nivå... følg med på clutchen din... den lampa lyste hos meg... 2 mil senere gikk clucth pumpa til helvette... clutch pumpa å bremser bruker veske fra samme nivå... Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 hvis det er den lampa får lavt væske nivå... følg med på clutchen din... den lampa lyste hos meg... 2 mil senere gikk clucth pumpa til helvette... clutch pumpa å bremser bruker veske fra samme nivå... Så du mener jeg bør fylle på mer væske? Den lampa har sluttet å lyse. Men den blir vel å lyse igjen snart tenker jeg. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg