Actros Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Ser på bilradiospes.no at det går an å forhåndsbestille Pioneer AVH-P5700 til den nette sum av 9990,-. Noen som har mer info om denne? Prøvde å søke litt på nettet, men fant ikke noe spesielt, ikke engang på Pioneers sider. Hvis denne er helt ny så er det vel neppe så mange som har prøvd den, men prøver nå her likevel jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Denne er etter all sannsylighet klar i Mai, og vil ligge på 9990,- veil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Denne er etter all sannsylighet klar i Mai, Kommer ann på når man bestilte spillerne inn til butikken det :) og vil ligge på 9990,- veil.. Nope...11.990,- veil. ifølge Pioneer Norge :) Har du ikke vært på Pioneer Roadshow da RiZLa? :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Kommer ann på når man bestilte spillerne inn til butikken det :) En ting er når den er klar, og en ting er når en har den i butikken.. ;) Nope...11.990,- veil. ifølge Pioneer Norge :) Har du ikke vært på Pioneer Roadshow da RiZLa? :) @lpher Alle prisene de oppga der er forholdsvis "høye".. Jeg hadde ikke trengt å skrevet "veil", men utsalg i butikk kunne jeg skrevet.. ;) hehe.. 9990,- er det jeg kommer til å selge den for ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 En ting er når den er klar, og en ting er når en har den i butikken.. ;) Hihi :) Vi får se... :) Alle prisene de oppga der er forholdsvis "høye".. Jeg hadde ikke trengt å skrevet "veil", men utsalg i butikk kunne jeg skrevet.. ;) hehe.. Tja...som enn ser det det da :) Vil ikke akkurat påstå at man blir rik av å selge fks. disse spillerne til 9.990,- da.... 9990,- er det jeg kommer til å selge den for ihvertfall... Bra :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg