AudiDefender Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Selger mine vinterfelger pga overgang til org. VW 15". Dette er Ronal 13" (4x100) med piggfrie vinterdekk. Selges til HBO over 500,- Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jepp! begynner å komme seg nå... var litt å gjøre på den bilen her gitt! starter iallefall lettere nå da:D hehe det var bra det da! Som jeg sa skrev i annonsen, folk med peiling på å skru burde kjøpe, eller no sånt.. hehe Jeg ga opp hele bilen! Men jeg visste bare om de feilene som jeg viste deg når du var her Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hvor mye er bilen senka? Fete felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Som tidligre eier av bilen kan jeg si at den er senka 60/60. Felgene er 17" av ukjent merke. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Bra dekk på de felgene? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Bra dekk på de felgene? hvis han ikke har skifta siden jeg hadde den i fjor så tror jeg det sitter 215/40/17 om jeg ikke husker helt feil Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hvis han ikke har skifta siden jeg hadde den i fjor så tror jeg det sitter 215/40/17 om jeg ikke husker helt feil På vinterhjula, da.. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 På vinterhjula, da.. :P de var gode når jeg hadde den.. kanskje litt i minste laget.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 niks.. du hadde overslag i tennpluggledningene.. så jeg har byttet tennplugger, og tennpluggledningene kommer snart.. :D har forresten byttet filteret også ja.. åssen filter er det snakk om? har litt problemer med min jeg og.. vis den har gått på tomgang en liten stund.. da hakker det og går når jeg skal akselerer igjen.. :\ Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 åssen filter er det snakk om? har litt problemer med min jeg og.. vis den har gått på tomgang en liten stund.. da hakker det og går når jeg skal akselerer igjen.. :\ greenfilteret som satt påden. var helt svart av dritt.. sjekk det, og kanskje tennpluggledningene. kanskje noe av det er feilen? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 greenfilteret som satt påden. var helt svart av dritt.. sjekk det, og kanskje tennpluggledningene. kanskje noe av det er feilen? hm kjøpte greenfilter kit til den (pipercross) men.. heh da går den ikke som den skal. hakker og går. .. går ureint.. så har på org. filter;) det er forskjellige tennplugg ledninger på nesten alle sylindre.. skal få tak i like.. + tennplugger. Stor forskjell på kvaliten på disse? hvor bør jeg kjøpe og hvilke merke=? hvordan sitter forresten bensinfilteret til? er det nedi tanken? på enden av pumpa?... isåfall så kan det være den.. hakker på gasspådraget bare når det er lite bensin på tanken. takker :) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 har ikke fått skrevet noe her på lenge pga at jeg har vært uten nett!hva kan man si jeg er singel igjen for å si det sånn...:) siden den gang har det skjedd en del.. i starten av august ble jeg påkjørt bakfra, og bilen ble totalvrak! jævelig typisk!! men han som kjørte på meg fikk all skyld, og bot.. endelig gjør purken noe fornuftig! så nå er jeg på jakt etter ny bil.. time will show.. utrolig synd.. ble glad i bilen jeg!:( Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 oida.. har du noe bilder av den eller!? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 oida.. har du noe bilder av den eller!? Tilhenger av S/M? Hva slags bil leter du etter nå, da? Blir det en go-bil til eller blir det en plastbåt? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Tilhenger av S/M? Hva slags bil leter du etter nå, da? Blir det en go-bil til eller blir det en plastbåt? hæ?! hehe jeg står som karen som solgte bilen til trådstarter, så vil gjerne se den! hehe Var en spesiell bil for meg og :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg