Scandalnavia Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hør med: Erlend@volksport.no evt. prøv: http://www.krogslund.no/html/m62.htm Ser du litt nede på sida, så står det så mye som : "085009-8 Rallyfront,komplet med lygter,frontgitter,lygteopsats 6.348,46" Takk for det :) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ingen årsak :) Men 12 000,- for en rallyefront..da håper jeg virkelig den er lagd i gull ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hehe.. Bra prosjekt=) Synes det ble bra med sommerfelger og uten vinylen. Nå tror jeg at jeg får hele forumet på nakken, men synes nesten at Rallyfront er litt oppbrukt, er faktisk finere med slike lykter som Jettamaster har på jettaen sin da. Hadde seff ikke sagt nei takk til slike lykter, men dog. liker de runde bedre. Bilen ble MYE finere nå synes jeg, uten vinyl og rallyfront, nå ser den skikkelig, ja, Gjennomført=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Følte at det var på tide med en oppdatering igjen nå! Siden sist så har jeg byttet tennpluggkabler, og fikset en "falskluftfeil".. det neste nå er å få byttet hjullageret på høyre side bak... hjullageret er innkjøpt, så det er bare å få tid til å bytte det..:D Etter vask på Statoil Gardermoen: ..og JA! skal skaffe meg digitalt kamera.. Sony Ericsson P900 er forbehold å ringe med:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 er sånn jeg ser bilen min når jeg drømmer bortsett fra fronten... mangler 17" og g60 plastikk da men hehe kjøper meg heller GTi før jeg investerer i min vanlige 1800 gitt .. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 er sånn jeg ser bilen min når jeg drømmer bortsett fra fronten... mangler 17" og g60 plastikk da men hehe kjøper meg heller GTi før jeg investerer i min vanlige 1800 gitt .. GTI er ålreit det!:D Fremtidige planer DTM leppe, downforcer (eller tilsvarende] bak, 3 rillers grill, clean bakluke, solfilm... pluss, pluss... har god tid jeg:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 GTI er ålreit det!:D Fremtidige planer DTM leppe, downforcer (eller tilsvarende] bak, 3 rillers grill, clean bakluke, solfilm... pluss, pluss... har god tid jeg:D Hehe....er ille når en våt drøm "kun" er en helt vanlig gjerne sliten 16v :) kan være skikkelig stygg i lakken og for den saks skyld :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Skjer det no nytt med han Halvor a? ( Halvor = navnet som tidligre eier før meg satt på bilen.. Førbæinna kvinnfolk! Hehe ) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Skjer det no nytt med han Halvor a? ( Halvor = navnet som tidligre eier før meg satt på bilen.. Førbæinna kvinnfolk! Hehe ) ting går sakte fremover akkurat nå..mye jobbing!skal bytte hjullager først vaffal..planene fremover er stereo, overhaling av motor, bonrath-visker og proffsoting av rutene..:D håper er bilen er strøken til et av treffene i sommer..menmen tar ting som det kommer :) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 ting går sakte fremover akkurat nå..mye jobbing!skal bytte hjullager først vaffal..planene fremover er stereo,og overhaling av motor..:D håper er bilen er strøken til et av treffene i sommer..menmen tar ting som det kommer :) hehe! godt det er fler! Jobber du btw med en Mats Berntzen? Han har akkurat starta i Adecco på Gardermoen Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hehe! godt det er fler! Jobber du btw med en Mats Berntzen? Han har akkurat starta i Adecco på Gardermoen gjør helt sikkert det..men vi er 500 ansatte lissom..:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 gjør helt sikkert det..men vi er 500 ansatte lissom..:D aha! men da burde du jo vite hvem han er.. :P :rolleyes: hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 i helga fikk jeg (endelig) gjort litt på bilen..:D begynte med å bytte hjullager.. men i det jeg fikk av kalipteren så viste det seg at bremseklossene bak var helt utslitte.. dermed ble det bytte av bremseklosser også! hjullager/bremseklosser etter at dette ble gjort, så var det bytte av starter som stod på dagsorden.. etter masse slit, MYE 5-56 og rå muskelkraft ble dette også ordnet.. :D starter Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 å nå er den i fin fin form?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jepp! begynner å komme seg nå... var litt å gjøre på den bilen her gitt! starter iallefall lettere nå da:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg