AudiDefender Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 SPECS: 1986 VW Golf GTI 16v Motor 1988 PL DOHC 16v Produsert fra 02.86 til 10.91 Yter 129hk org Dreiemom. 168nm @ 4250 omd Info Felger 13" vinter, 205/40 på 17" sommer Understell Senket 60mm Eksos Hartmann ICE VDO Dayton CD 4203, DLS frontsett og 6x9" bak Dette er gjort: - byttet front (den forrige ble stjålet) (dette inkluderer frontplate, blinklys, hovedlykter og tåkelys) - byttet tennplugger - sveiset eksos - byttet batteri - byttet olje + filter oppdateringer kommer! Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 tror bilen fryser litt jeg... :D sorry dårlig bilde folkens.. har knipsa det med mobilen.. oppdateringer kommer.. bytta tåkelys el bruker du de jeg ga deg enda? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 bytta tåkelys el bruker du de jeg ga deg enda? det til venstre er byttet... ekte Norsk Bildelesenter vare, mens det til høyre fremdeles er Dan-Jooom!:D :D du ser faktisk forskjellen på bildet.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 det til venstre er byttet... ekte Norsk Bildelesenter vare, mens det til høyre fremdeles er Dan-Jooom!:D :D du ser faktisk forskjellen på bildet.. whoa... Dan-Jooom! mwahaha... hehe fått ordna resten av ledningene osv og slik da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 whoa... Dan-Jooom! mwahaha... hehe fått ordna resten av ledningene osv og slik da? jepp! har lagt opp parklys, som du ser på bildet.. har også fått festet panseret (endelig! begynte å bli sånn små-skummelt det der)... pluss en del sånn "små-kose-mekk" :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 jepp! har lagt opp parklys, som du ser på bildet.. har også fått festet panseret (endelig! begynte å bli sånn små-skummelt det der)... pluss en del sånn "små-kose-mekk" :D ja men det er jo bra da! var jo en fortgjort jobb det jeg gjorde da! var jo bare slik at du skulle komme deg utover med den, ikke noe holdbare greier, burde gå på med lodding og krympekabler for å få det bra lixom Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 nei se der jo! gamlekjerra mi! :D hehe må si jeg savner ralleyfronten på den!! angry :D Men ser fortsatt grei ut denna ja, lav fortsatt å gitt! Får slenge ut fler bilder av den da! Slik så den ut da je hadde den, FØR ralleyfronten brutalt ble revet fra meg.. Gobil! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 hadde vært nice å fått på igjen rallyfronten ass.. skal få opp noen flere bilder.. må bare vente på at dette anger2 snøværet slutter... har forresten fått skura de sommerfelga olehenri... lenge siden du gjorde det sist? :D :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 skura? hehe jeg? fikk kjørt med de 1 mnd da :P kjøpte den i august vett! hehe.. så streika den å sto i moss i 2-3 uker i sept.. hehe Jeg har ikke gjort noen ting med bilen, har itte hatt ork eller lyst :D Men go bil, det er det! gått litt langt men.. Fixa det drukningsgreiene el? Var vel bare filteret.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 som sagt så ble rallyfronten stjålet.. her er noen bilder fra monteringen av den nye fronten: FØR: ISKALD GARASJE: FERDIG: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 kald?!? du snakker om? fant jo panelovn! :D Sitt her mange uker etterpå å frys like hardt.. hehe ALDRI mer skruing der når det er snø ute! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 skura? hehe jeg? fikk kjørt med de 1 mnd da :P kjøpte den i august vett! hehe.. så streika den å sto i moss i 2-3 uker i sept.. hehe Jeg har ikke gjort noen ting med bilen, har itte hatt ork eller lyst :D Men go bil, det er det! gått litt langt men.. Fixa det drukningsgreiene el? Var vel bare filteret.. niks.. du hadde overslag i tennpluggledningene.. så jeg har byttet tennplugger, og tennpluggledningene kommer snart.. :D har forresten byttet filteret også ja.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 kald?!? du snakker om? fant jo panelovn! :D Sitt her mange uker etterpå å frys like hardt.. hehe ALDRI mer skruing der når det er snø ute! panelovn?! et stearinlys hadde varma mer!:D :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 panelovn?! et stearinlys hadde varma mer!:D :D Hehe :) Godt sagt :) Synd med rallyefronten :( Men er neimen ikke stygt med runde lykter heller! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 niks.. du hadde overslag i tennpluggledningene.. så jeg har byttet tennplugger, og tennpluggledningene kommer snart.. :D har forresten byttet filteret også ja.. aki, tenkte at det kunne værra no med det å, en kompis hadde samme prob før med en vectra.. men fikk ikke sjekka det.. Pluggene ble skifta i sept når den sto i moss! Sånn er det å bo på fjellet:P :D Så hadde også den ovnen ikke blitt brukt på 5 år da. :P rart den ble LITT varm også :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg