Cerwin-Vega! Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 golf CL 1.8liter forgasser pierburg 2e2 bilen har rullet godt over 200k i følge møller... motor ca 180k... nyoverhalet topp skiftet ventil tetninger på versted, nye hjullager rundt, forringer i forkant, nye bremse klosser nye skiver, en ny trommel, har vært avskiltet siden 2003, leverte inn skiltene frivillig... sprukket frontrute der hvor solstreemeren går... overflate rust under ene døra, på kanalen på høyre side og rett under der hvor bakluka møter bakplata, en kraftig bulk på høyre side ved baklykta (se bilde)... fargen er hvit perlemor med lit rosa skjær... momo ratt, 15" momo felger, jamex pedaler, jamex senke sett ca 70/70mm + 40mm med papirer.. selges med høytalere: Cerwin-Vega! stroker 15dvc 2*4ohm`s spoler, C-V IT-693 6*9 og C-V frontsett... elektriske vindu, tona frontrute, monovisker, kappa girspake, 13" vinerfelger i alu med meget lite brukte piggdekk, tectylert under og i motor-rom... bilen må hentes av kjøper på averøy, midt i mellom molde og kristiansund... selges 20,000 ring 95929674 hvis ikke svar send mld at det er om golfen så ringer jeg tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 *_*_*_*bump*_*_*_* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Selger du bare Strokern? Har en Stroker DVC 2x4 ohm's fra før. Hvor mye skal du ha for den? Hvilken forsterker er brukt på den? Alder? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 den e nok endel år ja over 5år.... ikke strøken men den fungerer... selger den helst med bilen.... brukt den inne på en nad 216... men du får nå komme med et bud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 status bilde av motor-rommet..? Villig til å diskutere pris så kan det være aktuelt.... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Oki. Har du noen bilder av den da? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 status bilde av motor-rommet..?Villig til å diskutere pris så kan det være aktuelt.... prisen er desverre lite diskutabel.... men uten høytalerne så kan jeg gå ned litt.... bilder av motorrom får jeg ikke tatt før fredag... kan sende noen flere bilder på mail... eller via msn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Oki. Har du noen bilder av den da? Mvh Tommen har ikje bilder før fredag... men denne diskusjonen kan vi ta på spd sitt forum... jeg har samme brukernavn der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Åja, er der du også ja. Okei, da kan vi ta den der:) hehe! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 det kommer flere bilder på fredags kvelden.... av motor rom og diverse.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hmm, litt stiv pris da..men kan du sende meg noen bilder av motorom osv? anlegg som følger med osv? en kompis av meg som er intresert..men den der er ikke senka 70/70mm? du har vell ikke ett senkesett til salgs billigt du da vell? uten papir eller med..:) Når du får bilder da :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hmm, litt stiv pris da..men kan du sende meg noen bilder av motorom osv? anlegg som følger med osv? en kompis av meg som er intresert..men den der er ikke senka 70/70mm? du har vell ikke ett senkesett til salgs billigt du da vell? uten papir eller med..:)Når du får bilder da :) selger alt med bilen... men det er vel flere som har senkesett billig til salgs her på forumet... jeg tipper at det senka 70\70 men er som sagt ikke sikker... det som står på er 40mm... ifølge selger... skal legge ut flere bilder på fredag, av anlegg og motor osv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Glimrende :) Ja, for har en kompis som senka sin 80/80 og det var myyye lavere :P lykke til med bil salget da :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hei. Lurte på om du er int. i å selge kunn 70/70mm fjærene? Og er det med papirer på de? Hvor er de kjøpt og når? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg