HansenRS Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 dere som har montert 6*9 høytalere i dørene framme, har dere brukt org. ledningene? er disse gode nok eller har dere byttet ut? Jeg har relativt store 6*9, blir disse vanskelig å tilpasse? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ikke for å være en kødd eller tulling.. men.. 6x9"?? som frontsett? fyfyfy.. heh.. kjøp deg heller separat bass/mellomtone og diskant.. monter bass/mellomtone i dør.. diskant i dash.. 100000 ganger bedre lyd.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ikke for å være en kødd eller tulling.. men.. 6x9"?? som frontsett? fyfyfy.. heh.. kjøp deg heller separat bass/mellomtone og diskant.. monter bass/mellomtone i dør.. diskant i dash.. 100000 ganger bedre lyd.. er 6*4 org. tar jeg ikke feil, å dem er da ganske bra, så hvorfor så dårlig med 6*9 ? har sett fler som har montert det... det som er at jeg har et par liggende så hvorfor ikke montere det ? :rolleyes: har ikka planer å bruke så mye penger i anlegg heller så... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 var mer det at coaxial eler triaxiale høyttalere som regel ikke er bra.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 var mer det at coaxial eler triaxiale høyttalere som regel ikke er bra.. hehe, har noe med utformingen? eneste er at disse høytalera spiller veldig bra til å være 6*9 men vet du noe om ang. spørsmålet mitt ? :) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har du problem med og finne plassering? eller vil du absolutt ha de i frontdøra? Har en mondeo mk1 jeg og, skal handle anlegg til neste helg, og har tenkt på d samme! er jo ikke plass til to 6*9ere i hatthyla, etter hva jeg har sett hvertfall! er det noen her som har montert anlegg i en Mondeo mk1? hvor har dere plassert 6*9, vis dere har det da? Har selfølgelig tenkt på Komponet sett! men syns d er greiest me 6*9 alikevell! Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har du problem med og finne plassering? eller vil du absolutt ha de i frontdøra?Har en mondeo mk1 jeg og, skal handle anlegg til neste helg, og har tenkt på d samme! er jo ikke plass til to 6*9ere i hatthyla, etter hva jeg har sett hvertfall! er det noen her som har montert anlegg i en Mondeo mk1? hvor har dere plassert 6*9, vis dere har det da? Har selfølgelig tenkt på Komponet sett! men syns d er greiest me 6*9 alikevell! Har sett fler på forumet som har montert 6*9 i frontdørene, har tenkt å gjøre det samme, må vel bare lage nye fester, men det jeg er ute etter om jeg må skifte kablene...er ikke så gire på å legge opp nye kabler i den bilen.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Jaha! har tenkt på døra jeg å ja! men ett annet sp, har du trekt strømkabeln? båra du nytt hull i Torpedovegen? eller trakk du den gjennom foringa som er der fra før? Hvis du skal ha forsterker da? Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Når jeg la strømkabel i min, så tok jeg av dekselet som er ved vindusviskerne (på utsiden). Under der finner du et hull du kan bruke... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har du problem med og finne plassering? eller vil du absolutt ha de i frontdøra?Har en mondeo mk1 jeg og, skal handle anlegg til neste helg, og har tenkt på d samme! er jo ikke plass til to 6*9ere i hatthyla, etter hva jeg har sett hvertfall! er det noen her som har montert anlegg i en Mondeo mk1? hvor har dere plassert 6*9, vis dere har det da? Har selfølgelig tenkt på Komponet sett! men syns d er greiest me 6*9 alikevell! jeg har 2stk 6x9 i frontdørene + 2stk 6x9 i hattehylla, man må kappe vekk litt av metallet bare, så får du plass i hattehylla.. fram med nebbsaksa.. Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 veit ene settet til alpine (6*9) passer rett inn i seidedørene forran. trur ledningene skal være godet nok. mener det er 2,5mm2 i min og det holder. er det 2 liter du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Er det noen av dere som har trukket nye ledninger ut til dørene? Jeg får nytt ledningssett nå til uka, og ser for meg en skikkelig dritjobb. Tommeliten: Er det plass til en 1/0AWG kabel inn under vindusviskerene? Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Jeg trakk 35mm2 tilsvarer vel 2AWG... Er ikke sikker på hvor stor plass det var der, men mener det var greit med plass til min... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 i innerskjermen er det et stort hull du kan tipper dra over 50mm2 i. helt i toppen, men du må ha ned den boksen som sitter til luftfilteret hvis du har 2 liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Skjønner. Den skal uansett ut til fordel for kn57i. Tror likevel det kommer til å bli mye banning :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg