Gå til innhold

6*9" i frontdørene i mk1

HansenRS

Anbefalte innlegg

ikke for å være en kødd eller tulling.. men.. 6x9"?? som frontsett? fyfyfy.. heh.. kjøp deg heller separat bass/mellomtone og diskant.. monter bass/mellomtone i dør.. diskant i dash.. 100000 ganger bedre lyd..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være en kødd eller tulling.. men.. 6x9"?? som frontsett? fyfyfy.. heh.. kjøp deg heller separat bass/mellomtone og diskant.. monter bass/mellomtone i dør.. diskant i dash.. 100000 ganger bedre lyd..

er 6*4 org. tar jeg ikke feil, å dem er da ganske bra, så hvorfor så dårlig med 6*9 ? har sett fler som har montert det...

det som er at jeg har et par liggende så hvorfor ikke montere det ? :rolleyes:

har ikka planer å bruke så mye penger i anlegg heller så...

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var mer det at coaxial eler triaxiale høyttalere som regel ikke er bra..

hehe, har noe med utformingen? eneste er at disse høytalera spiller veldig bra til å være 6*9

men vet du noe om ang. spørsmålet mitt ? :)

[-] `93 Mondeo Si Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problem med og finne plassering? eller vil du absolutt ha de i frontdøra?

Har en mondeo mk1 jeg og, skal handle anlegg til neste helg, og har tenkt på d samme! er jo ikke plass til to 6*9ere i hatthyla, etter hva jeg har sett hvertfall! er det noen her som har montert anlegg i en Mondeo mk1? hvor har dere plassert 6*9, vis dere har det da? Har selfølgelig tenkt på Komponet sett! men syns d er greiest me 6*9 alikevell!

Ford Mondeo GLX 2.0i

94-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problem med og finne plassering? eller vil du absolutt ha de i frontdøra?

Har en mondeo mk1 jeg og, skal handle anlegg til neste helg, og har tenkt på d samme! er jo ikke plass til to 6*9ere i hatthyla, etter hva jeg har sett hvertfall! er det noen her som har montert anlegg i en Mondeo mk1? hvor har dere plassert 6*9, vis dere har det da? Har selfølgelig tenkt på Komponet sett! men syns d er greiest me 6*9 alikevell!

Har sett fler på forumet som har montert 6*9 i frontdørene, har tenkt å gjøre det samme, må vel bare lage nye fester, men det jeg er ute etter om jeg må skifte kablene...er ikke så gire på å legge opp nye kabler i den bilen..

[-] `93 Mondeo Si Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 2stk 6x9 i frontdørene + 2stk 6x9 i hattehylla, man må kappe vekk litt av metallet bare, så får du plass i hattehylla.. fram med nebbsaksa..

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider