HKS Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 har kjøpt nytt hekkskjørt, og der passer selvfølgelig ikke skiltet, noen som har en ide om det går ann å få tak i mindre? hvem skal jeg kontakte osv.. Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 har kjøpt nytt hekkskjørt, og der passer selvfølgelig ikke skiltet, noen som har en ide om det går ann å få tak i mindre? hvem skal jeg kontakte osv.. Ta kontakt med ditt lokale Biltilsyn, men tviler på du får dette. De er vedlig strenge på hvem som får mindre skilt, og de tar vurdering utfra hver enkelt tilfelle. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Mener også at de har 2 størrelser i utgangspunktet (eller roter jeg fælt nå?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 skal legges til at det er en god del enklere å få lite skilt bak enn foran.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 skal legges til at det er en god del enklere å få lite skilt bak enn foran.. Hvorfor??? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 snakka med biltilsynet idag..sa eg måtte komme å vise fangeren, så sa eg att eg må he ett firkantet skilt for det er en amerikansk fanger, hullet der skiltet skal være er 15x30cm.. Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hvorfor??? :D tja.. kanskje fordi fotobokser og bomringer og div slike ting som regel leser fronten på bilen? ikke vet jeg.. vet bare at det er sånn.. ihvertfall her.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 tja.. kanskje fordi fotobokser og bomringer og div slike ting som regel leser fronten på bilen? ikke vet jeg.. vet bare at det er sånn.. ihvertfall her.. aaa... stemmer. er jo ganske logisk det da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg