gul-tusj Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Boss forsterkere er av god kvalitet, men hvordan er cd-spillerne deres? De koster jo liksom bare 1,5 lapp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Boss forsterkere er av god kvalitet, men hvordan er cd-spillerne deres? De koster jo liksom bare 1,5 lapp.. Jeg har i motsettning til deg dårlig erfaring med Boss forsterkere både i tidligere bil jeg har hatt selv, og andre kompisser som har hatt. Konklusjonen jeg sitter med er at det er et så som så merke, men utrykket; "DU FÅR HVA DU BETALER FOR" gjelder nok her. Har selv hatt en Boss DVD 2500 spiller m/ekstern skjerm i bilen i fjor sommer og nå i vinter, og det fungerte bedre en jeg trodde det skulle gjøre. Så Boss cd spiller er vel ok, men ikke forvent deg for mye av finnesser som forbedrer lyden din maksimalt med slike spillere... ( Spillere til under 4000,- kr ) MEN, det er MIN mening.. :roll: :roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Jeg har veldig dårlig erfaring med BOSS- cdspillere. Kommer aldri til å kjøpe det igjen for å si det sånn.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitSirhC Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 har hatt topp modellen dems i bilen min, til 1500kr :p den er ikke der lenger for å si det sånn :p har en alpine 9827 nå den er kooonge ! Siter 1997 Toyota Celica (x)1990 Mazda 323f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg