Klumpen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 SElger mine seter da bilen skal vrakes! så og si strøkne! kun en liten filleting på høyre sete (gjør ingenting) ring så skal jeg forklare hva som er "ødelagt". Tror setene er orginale Corrado seter.. Nå sitter de i en golf 2, men passer vel oxo andre VW biler.. kan godt måle hva avstanden på skinnene er hvis noen lurer:) Ring 41688331 for info.. stolene befinner seg i Drammen, men kan godt møtes på halveien hvis ønskelig:):) Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 SElger mine seter da bilen skal vrakes! så og si strøkne! kun en liten filleting på høyre sete (gjør ingenting) ring så skal jeg forklare hva som er "ødelagt". Tror setene er orginale Corrado seter.. Nå sitter de i en golf 2, men passer vel oxo andre VW biler.. kan godt måle hva avstanden på skinnene er hvis noen lurer:) Ring 41688331 for info.. stolene befinner seg i Drammen, men kan godt møtes på halveien hvis ønskelig:):) er det skinn? har du bilde? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Det er ikke skinn seter.. veit ikke hvordan jeg legger ut bilde..:(:(:( Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 sender du meg bilde på mail? også av der det er skade.... mpater@online.no Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Meg også! rastasafarian@hotmail.com Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Meg oxo takk! :) Men kan ikke en av de som har fått bildet legge det ut somewhere dah? Ellers kan jeg gjøre d! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er det sånne du mener? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hva er prisen på disse? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er det sånne du mener? ja! det er sånne seter jeg selger:):) Skaden er: Eller skade og skade..:P Den spaken som man drar i for å vippe setet fremover slik at man kan gå inn bak har en kosmetisk feil... Plastikken har løsna så man ser kun metal armen, hvis dere skjønner.. Men dette er jo ikke rare greiene å fikse.. skaden er på pasasjer setet.. Ellers er stolene strøkne:):) Kom med bud:) skriv her eller ring 41688331. bor i drammen:) Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hvor mye ca skal du ha for de da? 500-1000-2000??? Aner ikke hva sånt pleier å bli solgt for.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hvor mye ca skal du ha for de da?500-1000-2000??? Aner ikke hva sånt pleier å bli solgt for.... seriøst, setene ser jo nesten helt like ut som vanlige GTI 8v/GL stoler jo! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ikke helt enig der.. Setene er mye bedre å sitte i etter min mening.. Ser kulere ut og har mye bedre sidestøtte.. Veit ikke om gti setene kan stilles i høyden.. Det kan isåfall disse.. jeg har vært utrolig godt fornøyd med de.. og jeg selger kun fordi jeg ikke skal ha golf igjen.. Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 seriøst, setene ser jo nesten helt like ut som vanlige GTI 8v/GL stoler jo! Ikke like nei... De er mye bedre enn gti/gl... Skaff deg det selv og prøv.. doh Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ingen prisantydning da?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 2000.... ellers er jeg åpen for bud.. Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg