Gå til innhold

Subaru Impreza/Mazda 323 i Molde?

Ranger emnet

Jakob

Anbefalte innlegg

Så en lyseblå Mazda 323 som lignet veeeldig på en Subaru Impreza GT eller noe slikt i Molde i dag, mens jeg sto og ventet på bussen. :)

Den hadde Impreza-vinge, og hadde skrevet noe mazdafun-et-eller-annet på dørsidene. Så ut som det var litt av en motor i den i hvert fall, grom eksoslyd og høy dumpventil-lyd. :) Gikk som et helv... :)

Noen som vet hvilken bil dette er, eller har noe info om den? :)

Hadde vært kult å vite litt om hva slags motor det sitter i dette udyret.. :titties: sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den ja! Dæven, rå bil.. :) Ikke peiling på hvor mye hk det er i den da? Har du flere bilder? En kamerat av meg sa at det var 300 hk i den. Han og broren hans hadde prøvd å kjøre forbi mazdaen med en Audi S4, men da hadde mazdaen bare giret ned og borte var den! :dude: :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en lyseblå Mazda 323 som lignet veeeldig på en Subaru Impreza GT eller noe slikt i Molde i dag, mens jeg sto og ventet på bussen. :)

Den hadde Impreza-vinge, og hadde skrevet noe mazdafun-et-eller-annet på dørsidene. Så ut som det var litt av en motor i den i hvert fall, grom eksoslyd og høy dumpventil-lyd. :) Gikk som et helv... :)

Noen som vet hvilken bil dette er, eller har noe info om den? :)

Hadde vært kult å vite litt om hva slags motor det sitter i dette udyret.. :titties: sombrero

Hei, det er nok meg du har sett ja. Takk for ros ang. bilen. :)

Edit: Var det en S4? Jøss.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider