chr1z Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hm..må en bort med masse rart i dashen for å komme til? Tenkte jeg skulle skifte clutchwire'n, men det så ut til at den satt litt kronglete til for å si det sånn. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hm..må en bort med masse rart i dashen for å komme til? Tenkte jeg skulle skifte clutchwire'n, men det så ut til at den satt litt kronglete til for å si det sånn. Har gjort det, men ikke på golf 3. På golf 2 var det ganske greit, ikke mer enn 10 min. Løs wiren framme. Sitter på den "armen" på girkassa.... Løs den på pedalen, bare å hekte av. Sett den nye inn på pedalen. Fest den på "armen" mens en holder den oppe for deg.... Men om det er selvjusterende, er det noe drit å jobbe med. Etter clutchbytte på min makka jeg og han som bytta den clutchen lenge med å få wiren lang nok. Den dreiv å låste seg hele tiden....:( Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Jepp, det var fort gjort. Takk for tips :) gikk som smurt dette ;) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg