Oleee Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 eneste "bodykit" fangeren jeg synes er kledelig på golf 3 er rieger r-rx. Mest sannsynlig fordi den ikke er så altfor ekstrem og passer til linjene på en golf3 Denne Mandel, ikkesant? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 pen den der og.. kikka på den og :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Er jo rimelig kjedelig om alle skulle kjørt rundt med vr6 leppe og badlook da! bra at noen gjør det litt annerledes. helt eni med olehenri! man får jøre med bilen som man vill sjøl. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Er jo rimelig kjedelig om alle skulle kjørt rundt med vr6 leppe og badlook da! bra at noen gjør det litt annerledes. helt eni med olehenri! man får jøre med bilen som man vill sjøl. yodude syns det er latterlig at det er mange som kjører likt.. litt fangere gjør ingen ting.. men.. som sagt, gjør det du vil med bilen, så lenge det blir bra i dine egne øyne! btw, vr6 leppa mi er midlertidig løsning til jeg får tak i rieger gtr leppa igjen.. den som satt på den døde rett før jeg kjøpte bilen.. :D bort med snøen! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 da har jeg forhørt meg litt rundt, men er fortsatt i tvil. sette inn turbo i bilen nå, eller sette inn en vr6-motor. har mest lyst på motoren, men er dette mye styr? er det mye som må tilpasses ? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 da har jeg forhørt meg litt rundt, men er fortsatt i tvil. sette inn turbo i bilen nå, eller sette inn en vr6-motor. har mest lyst på motoren, men er dette mye styr? er det mye som må tilpasses ? Uten at jeg har det ultimate fasit svaret, er det nok litt arbeid, men det passer jo over. Men du må jo tenke på bremser, og slik må bygges om også, evnt skiver bak om du ikke har dette, og sikkert bremserkaraftforsterkeren. pluss at VR6 og GTi har 5x100 og du har sikkert 4x100, så da må du ha nye felger også, visst ikke du velger å gå for G60 bremser med 4x100. Motorfester og slikt tror jeg skal gå greit, og resten av jobben er sikkert grei skurring. Men alt i alt blir det sikkert lettere å bygge om til VR6 en å begynne å utfporske turbo prosjekter, goså er jo lyden i VR6 rå også da. Få tak i en 2,9 da, dem er litt mer sjeldne og ekslusive + mer guff. mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Uten at jeg har det ultimate fasit svaret, er det nok litt arbeid, men det passer jo over. Men du må jo tenke på bremser, og slik må bygges om også, evnt skiver bak om du ikke har dette, og sikkert bremserkaraftforsterkeren. pluss at VR6 og GTi har 5x100 og du har sikkert 4x100, så da må du ha nye felger også, visst ikke du velger å gå for G60 bremser med 4x100. Motorfester og slikt tror jeg skal gå greit, og resten av jobben er sikkert grei skurring. Men alt i alt blir det sikkert lettere å bygge om til VR6 en å begynne å utfporske turbo prosjekter, goså er jo lyden i VR6 rå også da. Få tak i en 2,9 da, dem er litt mer sjeldne og ekslusive + mer guff. mvh jeg har ventet med å kjøpe felger, nettopp på grunn av dette problemet :) Jeg har sett en vr6 motor, med kompl. ledningssett og kasse. gått 160000, til 15 000,- er det en grei pris? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg har ventet med å kjøpe felger, nettopp på grunn av dette problemet :) Jeg har sett en vr6 motor, med kompl. ledningssett og kasse. gått 160000, til 15 000,- er det en grei pris? Vet ikke, kan jo se om du finner en hel bil, det hadde vært det greieste, for da har du alt du trenger også kan du selge alt det du ikke trenger senere. også får du intr og bremser osv. koster fort penger dette Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg har ca. 25 000,- å rutte med. til nød 30 000,- nettopp solgt hifi-anlegget mitt :) et vrak da eller? som ikke motoren er skadet på..? og før noen spørr om hvorfor jeg ikke kjøpte en vr6 med en gang, her er svaret: jeg vil ha en bil som jeg skal skru å fikse på, så jeg lærer med til neste bil. også er det morro å vite at det er DIN bil :P Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 jeg har ca. 25 000,- å rutte med. til nød 30 000,- nettopp solgt hifi-anlegget mitt :) et vrak da eller? som ikke motoren er skadet på..? og før noen spørr om hvorfor jeg ikke kjøpte en vr6 med en gang, her er svaret: jeg vil ha en bil som jeg skal skru å fikse på, så jeg lærer med til neste bil. også er det morro å vite at det er DIN bil :P ja var et vrak jeg tenkte på, men dem kan være vanskelg å få tak i, or visst den er knust og det er en kasko skade får han som eide bilen, en fin sum i ut, også overtar forsikrings selskapet den, og selger den videre tilen hugger eller en autorisert biloppretter, du so mprivat person kan visst ikke kjøpe vrak av forsikrings selskaper. men siden VR6 bilene begynner å bli så billige nå så bør det være mulig å finne et vrak enten her eller i utlandet. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypherus Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Så man kan sette på en VR6 motor og G60 bremser og fortsatt bruke 4x100 felgene? Hvis jeg gjør dette, hva mer på skiftes da? Girkasse, understell osv? Og kan man sette på turbo på en VR6 senere? Når man går lei de hestene man får :D Har null peiling på å skru, men har venner som har sagt dem kan sette inn en motor for meg. Jeg tørr bare ikke forhøre meg med dem om alle mulig ting som jeg gjør nå :p Forresten, en som nevnte at man fant billigere motorer i sverige. Noen som har noen sider man kan søke på ? Også var det en som nevnte at man kunne forsikre bilen som den var orginal når man bytter motor. Det er vel bare tull? Siter 1996 BMW 728i 1992 BMW 318is / Full Rieger (Stjålet) 1992 Golf GL (Solgt) 1986 Golf GTI (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Så man kan sette på en VR6 motor og G60 bremser og fortsatt bruke 4x100 felgene? Hvis jeg gjør dette, hva mer på skiftes da? Girkasse, understell osv? Og kan man sette på turbo på en VR6 senere? Når man går lei de hestene man får :D Har null peiling på å skru, men har venner som har sagt dem kan sette inn en motor for meg. Jeg tørr bare ikke forhøre meg med dem om alle mulig ting som jeg gjør nå :p Forresten, en som nevnte at man fant billigere motorer i sverige. Noen som har noen sider man kan søke på ? Også var det en som nevnte at man kunne forsikre bilen som den var orginal når man bytter motor. Det er vel bare tull? Ja, alle G60'er har 4x100. For biler og deler i Sverige, gå inn på http://www.blocket.se og søk. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Du har også http://www.fbt.se :) Men når det gjelder turbo konverteringen her, så trenger du jo ikke den værste turbo settet til over 20k, men kan heller samle isammen endel deler og slik så får du en rimelig turbo med intercooler ;) Kommer langt med litt bruktdeler og fantasi samt kompetanse da :rolleyes: Selv om du ikke får det mest råeste, så vil jeg tro det går framover :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Mange kronasjer regner du med å bruke da? Og mange hk satser du på å få? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Har hatt inet problemer, så har ikke fått svart før nå. For meg så holder det med rundt 150 - 180 hk. Vil ha bilen slik at den "kommer" mer enn det den gjør nå. Når det kommer til penger, så har jeg da noen tusen å spytte i. Hadde håpet på å holde det til ca. 10 000,- Eller må det mer inn ? Jeg lurer på å få satt inn en turbo fra 1,6 TDK. Har hørt at dette skal gå greit ved ladetrykk på 0,4. Så får jeg litt mer hester iallefall :) Hva mener dere? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.