Primera.GT Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 på Expert i akser har vi det sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 på Expert i akser har vi det sombrero Asker !!!!! :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 løøøp og kjøp!!!! Gleder meg som en unge til jeg er ferdig på jobb sombrero Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Me 2! Håper det ikke er utsolgt da doh Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 med min flaks kommer vel den nye motoren til fjærnstyrtbilen min idag (1.35hk), typisk at allt skjer på samme dag..... Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 løøøp og kjøp!!!! Gleder meg som en unge til jeg er ferdig på jobb sombrero Hehe... Er nok flere som gleder seg og ikke klarer å vente ja! ;) Blir nok foran tv`en resten av uka trur jeg! Gleder meg til jeg er ferdig på spinning! Rett hjem til kjære lille GT4! :dude: Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har lagt av spillet jeg skal ha på elkjøp på hamar.. (Reise og hente nå) Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Akkurat vært på elkjøp på lørenskog og kjøpt spillet (499) og ekstra minne kort (299). Men får ikke spilt noe før SEEEEENT i kveld, for etter jobb skal jeg begynne plukke ned bilen for lakkering :-/ Men, fint å ha noe å glede seg til! Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 I full gang med spillet nå! VELDIG BRA!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 I full gang med spillet nå! VELDIG BRA!! :D Fått testet Audiene ennå da? Håper de går en smule bedre enn i GT3 A-spec? hehe Men der var jo bare TT og S4 da.... Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Litt offtopic, men var det virkelig nødvendig å opprette denne tråden? -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg