Primera SI Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Noken som veit om sånn grill som dette fortsatt er tilgjengelig til P11?? har sjekket med lokal nissan... men de gadd ikkje sjekke... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 kan det være det denne...? Ser ikke helt lik ut, men..... http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_35_52&products_id=2574 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Noken som veit om sånn grill som dette fortsatt er tilgjengelig til P11?? har sjekket med lokal nissan... men de gadd ikkje sjekke... De er nok tilgjengelige, ja! Fattern kjøpte en for noen mnd siden! Hør med "fastprimera" om delenr! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 annen grill etter 99 kanskje...!? Tenkte ikke på det før nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 annen grill etter 99 kanskje...!? Tenkte ikke på det før nå! er annen grill da ja... men takk for at du prøvde å hjelpe meg! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 De er nok tilgjengelige, ja! Fattern kjøpte en for noen mnd siden! Hør med "fastprimera" om delenr! Veit du ka han betalte for den? viss ikkje så kan du vel sjekke...? kor kjøpte han då? nissan forhandler? kim e han "fastprimera" da ? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Det du kan prøve å gjøre er å registrere deg på NPOC eeh..National Primera Owners Club..eller noe sånt. Søk på google og du finner det. Engelsk Primera forum. Det var gjennom en fyr der jeg fikk tak i min. Mulig du kan få tak i noen fra noen privatpersoner der. Ellers sa han fyren at han hadde sjekka med en del Nissan-sjapper, og en hadde noen sånne griller igjen til rundt £80. Fyren er markbuts3 på http://www.G20.net. Prøv å få tak i han der. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastprimera Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har sjekket på jobben.Det finnes kun to sett igjenn i Norge. Så dere som skal ha dette får prøve å ringe til Sørlandet bilsenter eller Gjermundsen bilsenter. Det står på datan at dem skal ha men det er ikke 100% sikkert. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har sjekket på jobben.Det finnes kun to sett igjenn i Norge.Så dere som skal ha dette får prøve å ringe til Sørlandet bilsenter eller Gjermundsen bilsenter. Det står på datan at dem skal ha men det er ikke 100% sikkert. :) Snakket med Sørlandet... Det var desverre ingen hos han og han var 99% sikker på at det var umulig å finne hos noen forhandler i norge... ( han sjekket dataen.. ) Takk for hjelpen uansett FastPrimera!! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Dersom noken kommer over ein sånn grill... Brukt eller ny så er eg veldig intresert! Ha ein god dag folkens! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Delenr på den er: F2310-3J025 Hos Nissan Jeg ga 1595,- for min Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booby25 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Kan Du Ikke Lage Selv ...den Er Let.... Jeg Har Laga Selv Etter Mal.. Kommer Bilde Snart ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Kan Du Ikke Lage Selv ...den Er Let.... Jeg Har Laga Selv Etter Mal.. Kommer Bilde Snart ...... Off topic..... Hvorfor i all verden begynner du hvert ord med stor bokstav???????????? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Kan Du Ikke Lage Selv ...den Er Let.... Jeg Har Laga Selv Etter Mal.. Kommer Bilde Snart ...... Har laga sjøl... men vill ha ein sånn som på første bildet..... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 har de orginale grillene et sted.. hvis du er litt neve nyttig så klarer du sikkert og modifisere dem.. :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg