KingCamel Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Som topic sier.. Hvorfor går det to ledninger inn på låsen i bakluka? Selve mekanismen.. Sentrallåsen er jo vakumstyrt, så jeg skjønner ikke hva de er der for.. Noen som veit hvorfor de er der? Eller hva de er til? mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Som topic sier.. Hvorfor går det to ledninger inn på låsen i bakluka? Selve mekanismen.. Sentrallåsen er jo vakumstyrt, så jeg skjønner ikke hva de er der for.. Noen som veit hvorfor de er der? Eller hva de er til? mvh Mulig det er: * oppvarming til låsen (for å unngå at den fryser) * Eller så sitter det en mikro bryter i låsen som går til lys i bagasjerom. Er ikke helt sikker, husker ikke. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Mulig det er:* oppvarming til låsen (for å unngå at den fryser) * Eller så sitter det en mikro bryter i låsen som går til lys i bagasjerom. Er ikke helt sikker, husker ikke. :rolleyes: Da holder jeg en knapp på lysbryter.. Altså er ikke ledningen nødvendig :) takker og bukker Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goatcheez Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Mulig det er:* oppvarming til låsen (for å unngå at den fryser) * Eller så sitter det en mikro bryter i låsen som går til lys i bagasjerom. Er ikke helt sikker, husker ikke. :rolleyes: stiller meg sterkt i tvil til at vag noen sinne kommer til å produsere låser som ikke fryser.. og bryteren til lyset er av samme type som på side dørene dine.. altså en knapp som blir trykket inn av selve døren når du lukker den.. så tror denne teorien utgår med sky høye kneløft.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 har akkurat det samme på min polo 6n,bare at der er d en plugg som er plugget til låset, og derfra en ledning som forvinner sammens med "resten" av ledingene som går framover i bilen.. prøvde å måle på pluggen og ledningen, uten noen resultater..!? Så ja, lurer også på hva dette er... -Thomas- Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 er vell bare signalledninger til sentrallåsen vill jeg tro,den ene har du nok gods på,brun? så er det en signalledning til pumpa. kan være det er det,vet ikke om sentrallåsen virker hvis du låser opp bakluka? hvis den gjør det så er det til styringa av sentrallås. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Jeg har denne også, men ingen har ingen sentrallås??? mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 er vell bare signalledninger til sentrallåsen vill jeg tro,den ene har du nok gods på,brun? så er det en signalledning til pumpa. kan være det er det,vet ikke om sentrallåsen virker hvis du låser opp bakluka? hvis den gjør det så er det til styringa av sentrallås. Får dessverre ikke sjekka om det er sentrallåsstyring eller ikke atm.. Et annet spørsmål angående bakluke og sentrallås: Noen som har prøvd å plugga vakuumslangen til bakluka? I tilfelle, hvordan? mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hva med skiltlysa? Kan hende, av en eller annen grunn at ledningen går der.. :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hva med skiltlysa? Kan hende, av en eller annen grunn at ledningen går der.. :) Skiltlysa er det ikke, for de ledningene har jeg klippet av ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg