Drift Addict Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Dekk som kan brukes opp på bane selges til en som bare må kjøre i filler noen 17" hjul. Selges for en høvding. Ser betydelig bedre ut enn noen lurvete 15" på stålfelg.. To av dekkene er Nokian, og de to andre er et eksotisk koreansk/taiwansk merke jeg ikke har hørt om. Dekkene er slitt, men det er plenty igjen å slite på. Hentes på Lørenskog i Oslo. Send meg en PM/mail med tlf nr så avtaler vi nærmere. Sommeren er her før man aner det... ;) Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Og da er prisen blitt redusert til en bærumsfemmer... Pluss to dekk til i samme dim. Ingen av dekkene er helt blankslitte, og det er ikke tegn til cord.. For 200 ekstra legger jeg om dekkene også ;) Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg