SSK Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67332 Har vært så mye forandringer her nå, så jeg legger den inn her også sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67332 Har vært så mye forandringer her nå, så jeg legger den inn her også sombrero Har en, eller to faktisk....av krom-typen....du mener den gamle, altså før 1986 typen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Har du bilde av dem? Den lengste snuta, for å si det sånn :P Det er denna type grill jeg er på jakt etter: Beklager stort bilde..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har sånn grill. bor ikke så langt unna deg heller. Send pm om du er intr-. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har sånn grill. bor ikke så langt unna deg heller. Send pm om du er intr-. Du må tømme PM boxen din :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Så det og det er gjort :D Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Har du bilde av dem?Den lengste snuta, for å si det sånn :P Det er denna type grill jeg er på jakt etter: Beklager stort bilde..... Jepp. Akkurat sånn. Pris=bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har en, eller to faktisk....av krom-typen....du mener den gamle, altså før 1986 typen? 150-200? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 150-200? :rolleyes: 200 er greit det....hva er greieste måten å sende den på? Hvor bor du helt nøyaktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 200 er greit det....hva er greieste måten å sende den på? Hvor bor du helt nøyaktig? 300,- for begge? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 300,- for begge? :P Nja, det tror jeg ikke, den ene er halvparten bror mins, vi har en delebil sammen ser du, og han tror den er i rent gull eller no'. Men 200 for en må da være ne okei pris? Skal forresten få sjekka at den er helt fin, mener å huske at det ikke var noe hakk eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Nja, det tror jeg ikke, den ene er halvparten bror mins, vi har en delebil sammen ser du, og han tror den er i rent gull eller no'. Men 200 for en må da være ne okei pris? Skal forresten få sjekka at den er helt fin, mener å huske at det ikke var noe hakk eller lignende. Sjekk at festene er hele, er dem det så tar jeg den... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Sjekka dem skripis??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 jeg gav vekk en helchrom 260 grill, uten merker i grillen. tviler på han skal bruke den, så om det er intr. kan jeg høre om han har den fremdeles. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Sjekka dem skripis??? Nei.....jeg er litt treg.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg