Hans Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Var ute å kjørte med noen kammerater nå. Før vi skulle svinge inn hjemme hos meg lå vi seff breit på hovedveien fordi det er SINNSYKT glatt ute nå. Holdt ca 60 km/t da sjoføren nappa i brekket ca 70 meter fra innkjørselen. Det var ikke lurt.. Vips så hadde vi snurra og vi hadde god fart mot bilen til han andre som satt på som sto parkert utafor hos meg.. Vi bare venta på smellet.. (var ganske stille i bilen, ja.. :D ) Bilen stoppa da framhjulet på forden vi kjørte dulta borti bilen som sto parkert. Ikke en skramme på noen av bilene! Hater slike episoder ass... (ikke at det går bra da..) :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 FLAKS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 øvelse gjør mester ... neste gang vil jeg anbefale og ha litt mer sikkerhetsmargin :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 LOL Tviler på at han drar i brekket hos deg, på en stund. Godt det ikke var godbilen da, selv om det ikke skjedde no. Da hadde du vel hatt 4 hjuls spor i trusa oxo ROFL :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Hahaha! Ja, det skal være snikkers og twist!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Oooo, en god porsjon flaks hørtes det ut som :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg