mmk2 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Etter EU-kontrollen sist fredag må jeg skifte "kryss på rattaksel" Noen tips hvodan jeg kan fixe dette billig? Møller selger hele rattakselen til over 2000kr.... Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Etter EU-kontrollen sist fredag må jeg skifte "kryss på rattaksel"Noen tips hvodan jeg kan fixe dette billig? Møller selger hele rattakselen til over 2000kr.... høggeren har da slikt? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Etter EU-kontrollen sist fredag må jeg skifte "kryss på rattaksel"Noen tips hvodan jeg kan fixe dette billig? Møller selger hele rattakselen til over 2000kr.... Skal ha dette liggende, kan få det til en hundrelapp pluss frakt, men er sikkert noen som har dette nærmere deg også.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kan jeg bare skifte krysset eller må jeg skifte ut hele rattakselen? Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kan jeg bare skifte krysset eller må jeg skifte ut hele rattakselen? lettest å skifte hele driten, e ikke noe stress, eller litt:) skiftet nettopp ¨på min bil! betalte 1000kr for en brukt hos hugger, så vis du får det for 100 lapp pluss frakt hadde jeg slått til! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Skal ha dette liggende, kan få det til en hundrelapp pluss frakt, men er sikkert noen som har dette nærmere deg også.. Har du rattakselens nedre del med de to leddene? Pris? :) Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg