Gå til innhold

"Ny" Vectra A i garasjen

Ranger emnet


Ayapuri

Anbefalte innlegg

Sikker på at den ikke er til Oljedempere? Selger mener de er til oljedemperne. Vi får jo ikke opp lokket på denne beholderen heller. Vi aner heller ikke om det er oljedempere eller servo på den, ettersom selger ikke har kjørt den i det hele tatt. Bwah, er ikke så greit å ikke være Opel Ekspert sombrero

 

han som hadde bilen før deg hadde cirka 0 peil på bil !

finnes ikke noen vectra som har separat oljetank til demperene !!

helt på jordet !!!!! damndamn

Opel Astra G Coupe Turbo

 

Opel Vectra A Turbo !!R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG. I morgen har jeg da ordnet med bilhenger og bil til å dra denna jævelskapen vekk fra der den står og inn i garsjen her hjemme. Så idag fikk jeg ordnet det jeg måtte gjøre før jeg får den flyttet hit. Fikk byttet det ene dekket som ikke skulle være punktert, men som alikevel ER punktert. Fikk dytta litt på bilen så ingenting har satt seg fast. Fikk hevet vinterhjula i bagasjen. Bilen er pakket og klar til å dras bort derfra.

 

Bilder blir det masse av utover nå. Sikkert en hel drøss med spørsmål fra min side også, så jeg håper på god hjelp.

 

MVH Ken

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye som har skjedd siden jeg har fått den hjem, grunnet mye annet jeg måtte ha gjort. Problemet nå er jo at venstre bakhjul har låst seg. Har vrikket, vridd og banket til ingen nytte. Så er vel håndbremseskoa som har satt seg. Det som er kjedelig er jo at jeg må stå ute på gata og demontere for så å montere igjen. Regner jeg med å få gjort i løpet av morgendagen. Legger ved et par bilder etter litt vasking utvendig.

 

OpelVectra06Thumb.jpg OpelVectra07Thumb.jpg OpelVectra08Thumb.jpg OpelVectra09Thumb.jpg

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lenge siden jeg posta her. Så på tide med en ny oppdatering. Fikk jo demontert skiva og slått ut bremseskoa. Så bilen står nå endelig i garasjen. Var ute å skrudde litt i går, den motoren får jeg nok neppe på veien igjen. Men har nå en annen 2 liter på hånda, med manuell girkasse og alt som trengs. Hvordan blir det å bytte bare blokka over? Får jeg problemer med tanke på at jeg har automat kassa fra før? eller er det bare å smekke på? Hvordan blir det å ta ut automaten for så å dytte inn manuell? Håper på svar.

 

MVH Ken

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår