PerryZaphire Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Vil enten selge eller bytte golfen min i en annen bil... alt av interesse...MÅ være eu ok og ikke stygg... felger/stereo osv er veldig greit :) Helst en ungdommelig bil og da... ikke en fiat uno eller noe slikt. E30 BMW er drømmen men de er som regel litt dyrere enn en gammel Golf men :) Her er bilen min: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=687964 Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 intressert i e 30 cab? f eks 320 iA 1990 mod kjørt 140000, så å sei strøken... Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 intressert i e 30 cab? f eks 320 iA 1990 mod kjørt 140000, så å sei strøken... WELL............. da er det vel snakk om MYE penger imellom og regner jeg med.... :( så med mindre du er med på avbetaling så sliter jeg :P Men uansett så skader det ikke med info og bilder evnt. :titties: Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg