autod Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Har 4 pent brukte sachs sporting dempere liggende (ca 20 000km) knallgode å kjøre på faste og komfortable(mye bedre en koni som jeg har nå), justerbar høyde bak(2nivåer) kostet litt under 10 lapper som sett med senkefjærer når jeg kjøpte det. selges til fornuftig pris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 autod skrev: Har 4 pent brukte sachs sporting dempere liggende (ca 20 000km)knallgode å kjøre på faste og komfortable(mye bedre en koni som jeg har nå), justerbar høyde bak(2nivåer) kostet litt under 10 lapper som sett med senkefjærer når jeg kjøpte det. selges til fornuftig pris:) ingen som trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godling Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 hvilken pris tenker du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 tja.. 2500kr? for alle 4 inkl frakt med eibach senkefjærer bak? er det dyrt? kom med et forslag:) de er litt for lite brukt til å "gis bort" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godling Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 er med TUV godkjenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godling Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 og passer di på en 1989 520i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 hmm.. ja det er godkjent men ikke spør meg hvor de papirene er nå:) hehe, skal se om jeg kan finne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 godling skrev: og passer di på en 1989 520i? passer iallefall på min 90mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godling Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 er veldig interessert;) er det 12 ventiler du har? da passer det vertfall.. har ikke inett selv, så derfor har jeg ikke svart før nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 stemmer det, 12v, orginalt i allefall:) si ifra på mail eller pm så blir vi enige om noe:) anders@autod.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza-kid Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Er demperene solgt? Passer de 93mod Touring, 24V? Standardlenge eller er det korte dempere? Byr deg i tilfelle 2000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 22Kadett skrev: Er demperene solgt? Passer de 93mod Touring, 24V? Standardlenge eller er det korte dempere? Byr deg i tilfelle 2000,- de er korte, men jeg tivler på at de passer din bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Csiturbo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Byr 1700,- for demperne, trenger ikke fjører.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg