Gå til innhold

V70 stoler i 240

Ranger emnet


240ft

Anbefalte innlegg

Har kjøpt mine fra S60 men det er samme stolene!

Ja du må bygge om litt men akkurat nå har jeg ikke målene her! Kan prøve å ordne det til deg hvis du vil! Litt usikker på når da jeg henter meg kanskje et nytt prosjekt i morgen! Men sier ifra da jeg vet målene!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må man gi for slike seter?

Jeg kunne tenkt meg noen fete vippeseter til fremme, men det blir vel en stund frem i tid..

 

Blir vel i så tilfelle fra C70 elns. evnt kanskje fra et annet bilmerke enn volvo, om det er for dyrt med volvo org. skinnseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 5800 for mine og det var med frakt fra Jømkøping! Og etter det har det blitt byttet om festene! Var litt arbeid.

Disse er da elektriske med memory og ful pakke men bare delskinn siden jeg har delskinn bak. Men nå funderer jeg på å trekke om alt til helskinn og må nok da selge disse stolene her.

Kom hjel nå (00.15) så jeg har ikke fått til noe i dag men kan ta det i morgen etter jobben! Har problemer med å få bildene inn på dataen om dagen men skal prøve å få til en bra beskrivelse iallefall!

Men nå er det å nalle puta men vi snakkes senere!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 5800 for mine og det var med frakt fra Jømkøping! Og etter det har det blitt byttet om festene! Var litt arbeid.

Disse er da elektriske med memory og ful pakke men bare delskinn siden jeg har delskinn bak. Men nå funderer jeg på å trekke om alt til helskinn og må nok da selge disse stolene her.

Kom hjel nå (00.15) så jeg har ikke fått til noe i dag men kan ta det i morgen etter jobben! Har problemer med å få bildene inn på dataen om dagen men skal prøve å få til en bra beskrivelse iallefall!

Men nå er det å nalle puta men vi snakkes senere!

 

mye for bare setene da? å frakte to blytunge og store seter fra .se til norge koster vel en del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 5000 for bare setene så det kostet 800 å frakte dem oppover! Kastet dem baki likbilen og tura over grensa! Kjekt med slik bil! ;)

Men tenkte å selge disse for 4500 og da er dem klare å bli puttet inn i annen 240! :)

 

evt. 242? :p

 

gi meg noen bilder av setene da.. er dem gode å sitte i og greier man å få en sittestilling som passer 240'en? skal kjøpe nye stoler til min 242 og er intr. i dine om det er vipperygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gosh* vet første tanke kast mener jeg at det ikke er vipping på dem! Dem satt i en 2001 S60 så jeg mener dem ikke har vipperygg. Men dem er veldig gode å sitte i. Absolutt ingen merker og kommer fra en bil som hadde gått 31.000. Så du kjenner at dem overhode ikke er nedsittet på noen måte! Hmmmm må bare finne igjen den linken man bruker for å legge ut bilder her så kan jeg slenge ut hvordan det ser ut i min bil!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. synd ;) får ta meg en tur til se når jeg har fått kasta ut B19 motoren og erstatta den med B230FK motoren (dvs. at jeg sparer over en liter på mila ved langkjøring og nærmere 1.5 ved blandet kjøring..) gosh. at noen har hatt råd til å kjøre den bilen 137000km skjønner ikke jeg.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ah føkk! Helt glemt det jeg! Skal gå ut i morgen og få fyrt av noen bilder! Og skrive ned målene som er vesentlige! Beklager! Men må få bildene over på dataen men dataen finner ikke tlf! Så jeg får brenne dem ut hos dama i morgen!

Im on it boss! :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår