Islanwind Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har ordna meg ny bil, og eg lure på eit par ting.. Selgeren sa det var bakhjulstrekk, men ser på nesten alle asconaer som er til salgs, så står det forhjulstrekk... Noen som vet om gls har bakhjulstrekk? Og kor mange hk den har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hva er årsmodelen? er det ascona c eller b?.. B er den eldste.. ble laget frem til 81 tror jeg.. og den har bakhjulstrekk... er den nyere en ca 81 er et en c og den har feilhjulstrekk.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 85 modell.. Har ikkje peiling på om det e b eller c... Ser ca sånn ut: http://www.cc.jyu.fi/~jarpetni/Kuvat/Autokuvat/ascona.jpg Hva er årsmodelen? er det ascona c eller b?.. B er den eldste.. ble laget frem til 81 tror jeg.. og den har bakhjulstrekk... er den nyere en ca 81 er et en c og den har feilhjulstrekk.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 NEI ascona C har trekk foran!! B har bak, og A har bak. er det bakhjulstrekk så er det noen slags hybrid han selgeren har skrudd sammen. B er heller ikke eldst. A kom før B..så C Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 framhjul! Ascona c kom ifra 82 og oppover og den er det framhjulstrekk på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg