Kuli Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har en 91 mod 1,6 dele bil. Har alt.. Pluss nesten komplett intriør til 93 mod hatchback. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har en 91 mod 1,6 dele bil. Har alt.. Pluss nesten komplett intriør til 93 mod hatchback. slx...? sideskjørt, hekkspoiler...? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Har en 91 mod 1,6 dele bil. Har alt.. Pluss nesten komplett intriør til 93 mod hatchback. du har ikke vraka bilen din?? heyyou Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Kuli : Jeg er interessert i: Sideruter foran Dørtrekk foran Grill Sikkerhetsseler bak Sikkerehetssele "lås" foran Seter Håndbrekkspak (kanskje) ------------------------------------------------------------------- åssen er disse på 91 mod forhold til 96 mod btw? Frontfanger (om de er i god skikk, og om prisen er vettug) Bakfanger (om de er i god skikk, og om prisen er vettug) ------------------------------------------------------------------- Kunne du tatt noen bilder? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Nope ikke vraket, Men har en delebil på hånden. Han skal ha 3500kr for den.. hehe.. Men får se om pengene strekker til derfor jeg lager denne annogsen. Får å se om jeg får solgt noe. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Bilen ble solgt rett foran nesa mi, men har noe 93 mod hatchback intriør liggenes. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 jeg har to primera dele biler, en p10 og en w10... har plukket av en del deler av p10'n.. som høyre dørene, bak fangeren, lokket.. motor og litt annet, men har komp int.. blått.. fire dørsider, som er svarte.. (ikke samme bil) og masse lamper, både forran og bak.. bare til og si ifra hvis dere trenger noe. jobber som oppretter på Nissan. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg trenger røret mellom manifoilen og katten. Det med sånn flexirør på. Har du det? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 jeg har to primera dele biler, en p10 og en w10... har plukket av en del deler av p10'n.. som høyre dørene, bak fangeren, lokket.. motor og litt annet, men har komp int.. blått.. fire dørsider, som er svarte.. (ikke samme bil) og masse lamper, både forran og bak.. bare til og si ifra hvis dere trenger noe. jobber som oppretter på Nissan. Jeg er hypp på sikkerhetsseler bak, dørtrekk og kanskje stoler foran + sikkerhetsbeltelås foran. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0 Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 jeg har to primera dele biler, en p10 og en w10... har plukket av en del deler av p10'n.. som høyre dørene, bak fangeren, lokket.. motor og litt annet, men har komp int.. blått.. fire dørsider, som er svarte.. (ikke samme bil) og masse lamper, både forran og bak.. bare til og si ifra hvis dere trenger noe. jobber som oppretter på Nissan. Hvilken motor sitter det i p10'n? Jeg trenger evnt: - en ny clutch. - blinklyshuset som sitter på pasasjersiden forand ved hovedlykta. - Varmeregisteret. Trenger dette fortløpende... :) Hvis du har dette da, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 motor`n var en 2liter... ehhh.. solgt, også var det automtat, hvem farge på sikkerhets belte og dør side? har blått og sort.. mvh Roger Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Sikkerhetsselene er sorte Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 skal sjekke hva jeg finner, tror de jeg har er blå, men fikk inn en ny dele bil her om dagen.. skal se hva som bor i den... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 jeg trenger toppdeksel til en 1,6L Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg trenger varmereggister og radiator! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg