suoermann Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hvis ikke vann temperaturen går lenger opp enn så vidt over hvit, er det termostaten som må byttes? når bilen står rolig går temperaturen mye lenger opp. så starter vifta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Skift termostat, ta med giver til instrumentet i samme jobben Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Kan jo også hende at det er fordi du har varmen på fullt.. Da synker min ganske mye den også..Så holder den seg der til jeg tar av varmen eller kjører et stykke.. Forresten ikke mer enn ca.2 måneder siden jeg byttet termostat og tempføler.. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hvis ikke vann temperaturen går lenger opp enn så vidt over hvit, er det termostaten som må byttes? når bilen står rolig går temperaturen mye lenger opp. så starter vifta. Har samme problemet jeg, skal bytte i dag. Det merkelige er at Stamsaas i Moss byttet giveren for meg for et år siden, det er da merkelig at de ikke byttert termostaten samtidig. Mondeo: Er det nødvendig for meg å bytte giveren også? Den er jo ikke mere enn et år gammel :rolleyes: Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Bør jo ha på mye varme når det er 20 kalde ute da :rolleyes: blåser ikke så veldig hardt heller, så er det noen som veit om det er mye jobb og bytte pollenfilteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 nyttig side: http://home20.inet.tele.dk/mondeo/ gå inn på problemer & feil... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 HUSK!! Sjekk at du faktisk har nok vann igjen på motoren da!! Jeg har opplevd akkurat det samme, da var det for lite vann. Andre gangen det skjedde var det termostaten. Den er billig å lett å bytte. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg