9000t Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 hei. jeg har en sprekk i girkassa. lurer på om det finnes noen andre metoder på å få denne tett enn å sveise den? om det er noe man kan legge på utapå kassa som tåler en god del??noen som har noen gode forslag til hva jeg kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hei. jeg har en sprekk i girkassa. lurer på om det finnes noen andre metoder på å få denne tett enn å sveise den? om det er noe man kan legge på utapå kassa som tåler en god del??noen som har noen gode forslag til hva jeg kan bruke? Jeg ville nok bytta girkassa først som sist.. på forumet til stcn er det sikkert noen som kan hjelpe deg. http://www.saabturboclub.net er adressa:) meld deg inn også, blir billige trimdeler fra speedparts av det:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg