Gå til innhold

Vurderer å selge Primeraen min

Anders

Anbefalte innlegg

helt enig gt150, strøken ja! :titties:

åssen solfilm er det du har på rutene dine? no slags form for speilrefleks i det ser det ut som... kledde bilen ganske bra ihvertfall!

Det er film fra Film Lars., den er blandt de peneste sotingsfilmene, spør du meg :)

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det annen bil nå da eller cyrog?

Jeg må jo ha en bil, men jeg vet ikke hva, har tenkt nyere primera kanskje, men egentlig har jeg mest lyst til å beholde GT`n, for jeg vet hva jeg har der.

Får jeg en bra pris, så skal jeg vurdere å selge den, så får vi se hva slags bil det blir eventuelt da.

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2003 Toyota Rav4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det ann å få kjøpt solfilm av han, til å legge på selv?

eller er det svindyrt...?

Jeg handla filmen av Filmlars, la den på selv, husker ikke hva jeg betalte, men jeg kjøpte "metervare" dvs ikke ferdig skåret. TROR det var rundt 5-6 hundre.

Filmen sklir på ruta som en drøm, hvis du kan legge "torshov film", så legger du denne med glans.

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2003 Toyota Rav4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handla filmen av Filmlars, la den på selv, husker ikke hva jeg betalte, men jeg kjøpte "metervare" dvs ikke ferdig skåret. TROR det var rundt 5-6 hundre.

Filmen sklir på ruta som en drøm, hvis du kan legge "torshov film", så legger du denne med glans.

ikke for å skryte noe, men har lagt på solfilm på mange biler med torshov/cd cardic film, og det syns jeg selv har blitt perfekt...! men etter å sveivd ned rutene en del ganger så har den filmen en tendens til å bli relativt ripete... så trur jeg skal ta å ringe til film-lars og bestille meg litt sol-film... husker du hvor mange meter du kjøpte...?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker du hvor mange meter du kjøpte...?

Husker ikke, men jeg målte vinduene på siden av bilen, så trodde jeg det holdt, det viste seg at jeg mangla 20-30 cm, så jeg anbefaler deg å måle vinduene på siden av bilen din, så legger du på 30-40 cm, da har du "en side" som du kan skjære ut av selv. Så ber du om 2 slike :D

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2003 Toyota Rav4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg har en del proff film liggende. Brukte det på Focusen. Den er 76 cm bred. Vet ikke hvor mange meter jeg har, men det er litt. (Fikk ikke bestilt mindre enn 30 meter når jeg skulle ha.) Jeg brukte ca 4 - 5 meter til alle rutene på en Focus stasjonsvogn (7 ruter) Kom med ok meter bud om noen er interessert. Det er 35% soting. Samme som jeg hadde på primeraen min.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider