Kaksa Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Eg har kanskje den framme, når eg får skiftet framfangeren min :p Lohelle: las i ein anna tråd at du skulle kjøpe deg 200A dynamo, kva skal du ha for den du har no? :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 den ej he no..? hmm.. skal sjå på det.. veit ikkje ka den e verdt.. Men om/når (nesten garantert når. venter på pris) så skal du få den billig.. dvs en god del mindre enn den kosta andre plassa.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 pratet med volvohuggern (åsane bilhuggeri) og de har en Volvo S40 TDi dynamo liggende.. Rundt tusenlappen tenker jeg.. er en 96-modell s40 TDi tror de skulle ha ca 750 plus mva for den.. http://www.asane-bilopphugging.no kjøpte el-vinduer for ca 1500 kr hos de (fremme) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 http://www.tuning.no/VOLVO_40.htm Flere typer styling til X40.. :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airhead` Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Jaja...HAr hatt t4en en stund nå...egentlig godt fornøyd, men turboen begynner å lade litt tidlig og slutter for tidlig igjen...men går jo bra for d om. Har iallefall passert 230kmt med den,og bilen hadde ikke tenkt å stoppe enda happyhappy Ellers har jeg montert "åpent filter". Kjøpte kit hos autopower med varmeskjold. Fet lyd :-) Dumpen er visstnok innebygd i turboen eller noe, så den dumper som **** ut av filteret...fett nok det, men blir litt harry :-) Ellers har vinteren kommet, og vinterhjula er på...vinterfelgene passet faktisk bilen bedre enn de stygge sommerfelgene :rolleyes: ... Å så har jeg sota alle rutene :cool: Veldig fornøyd med resultatet... Innvendig har jeg begynt å instrumentere litt...begynner med turbo trykk og eksostemp i en holder i A-Stolpen. Får denne holderen etter nyttår...Tror det blir bra... Ellers venter jeg på sommeren...Nye felger, fangere, sideskjørt, CHIP, effektannlegg er vell det som står på vent. Større turbo hadde også vært enfin ting, men får se hvordan den blir med chip og ny eksos... Legger med noen bilder av bilen etter jeg sota vinduene...skal få tatt et av motorrommet ettervært. Siter Volvo V40 T4 Opel Manta 2.2i (X) Audi Coupe 2.3 20v Quattro (x) Opel Manta GSi 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hvor mange prosent er sotinga på vinduene? Sier onkel politi noe på det? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airhead` Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hvor mange prosent er sotinga på vinduene? Sier onkel politi noe på det? Vet ikke noe prosent. men tror den hetta Dark Grey. Har alltid hatt Supermørk på bilene mine, men fant ut at jeg ville prøve noe nytt på denne vogna...Helt greie å se ut av, men politiet og biltilsyn liker det nok ikke... hvis man blir stoppet får man beskjed om å rive det av framme...så er det bare å gjør som de sier, å rett hjem å legge på nytt...ble stoppet av vegvesenet en gang, med en soting som var skammlys...så nesten ikke at det var sota...toning er vel et bedre ord...og det måtte rett av...samme greia på baklykta...måtte stå på stedet å skrubbe som faen med bensin på den jevla lykta før jeg kom meg videre...så biltilsynet er nok de verste å komme ut for Siter Volvo V40 T4 Opel Manta 2.2i (X) Audi Coupe 2.3 20v Quattro (x) Opel Manta GSi 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jasså.. Jeg tenkte på å legge helt lys film rundt om på bilen min.. Ser jo dumt ut når det er bare bake :p Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Lenge siden sist ting har blitt oppdatert her. Men ingenting har skjedd. Kjører fortsatt med "modifisert" front etter hjorten. Har store problemer med importøren for å skaffe fangeren. Men no på tirsdag, såg eg ein s40 som ligna på min, men litt lysere blåfarge og BC/PC/PD registrering ved mjøsbrua (den som er ved rundkjøringa der du tar av til gjøvik/oslo, dvs i nærheten av Hamar). Noen her som eig den bilen? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balemann Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Gjett: hvor kjøpte du den grillen din? Siter Kjør Hardt, Kjør Stillt, Kjør VOLVO Med Diesel:) Volvo V40 1,9 TDI 2002 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 vær så snill å reduser bildestørrelsen.. vær så snill.. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Da var endelig både fangeren og nytt digitalkamera på plass!! Det begynte å snø ute akkurat når eg skulle ta skikkelig bilde, så det blei bare bilde i garasja. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaldo Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hei, likte godt den fangeren :) veit du om det er mulig å få tak i lignende netting noken plass. kunne godt tenkt meg å ordna med netting på min originale fanger. viss det går an å tilpasse på et vis.blir mykje finare då. der under skiltet altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Har litt lyst til å bytte ut den nettingen eg har i grillen med samme netting som eg har nede sjøl. Men det er vel bare å sende mail til eyecandy, for nettingen fulgte med fangeren. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 så fin den ble:) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg