Spiffy Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 noen her som kan gji meg en sånn ca.pris på hellakering av bilen, BARE UTVENDIG(skal ha ca.samme farge). er d noen som vet om noen billakkerere i sogn & fjordane, ev. oppland eller hordaland...privat som verksted, samma d bare d blir gjort bra... som sagt, bilen er en hatchback.....forresten, kan godt ta jobben med å skru av lykter å lister å sånn sjøl... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 ingen som helst!?? CUMM ON! bjynner å haste, må ha bilen klar til mai! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Rogntveiten i vang lakkar bilen din grisebillig....;) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 VIL nok variere litt ettersom hvor du skal, farge osv. mellom 15-20.000 tipper jeg Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Rogntveiten i vang lakkar bilen din grisebillig....;) hmm... :rolleyes: nummer??? kan sende PM.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 noen som vet om flere som lakkerer? ikk no prob om d blir gjort svart eller på en låve en eller annen plass! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Han profflakkerern jeg bruker, har oppgitt pris til meg (gjelder utvendig farge - enten samme eller ny farge) på 11 høvdinger. Ganske så overkommelig pris vil jeg si. 15-20 synes jeg hørtes mye ut. Samme fyren tar 16-17 høvdinger for hellakkering med 3 ekstra lag klarlakk. Men det er pris oppgitt til meg, har brukt han en del før. Om andre får samme pris kan jeg ikke garantere. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Kommer til å ta bilen selv, evt. sammen med fattern.. kan jo ikke bli billigere da.. skal hellakkere jeg da... overalt :O gruer meg mest til grunnjobben me sliping og dritt.. Men du bør få gjort det skikkelig bra når du først skal gjøre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Han profflakkerern jeg bruker, har oppgitt pris til meg (gjelder utvendig farge - enten samme eller ny farge) på 11 høvdinger. Ganske så overkommelig pris vil jeg si. 15-20 synes jeg hørtes mye ut. Samme fyren tar 16-17 høvdinger for hellakkering med 3 ekstra lag klarlakk. Men det er pris oppgitt til meg, har brukt han en del før. Om andre får samme pris kan jeg ikke garantere. hmm....kunne vel ikke hørt om prisen vel?? hvor er dette hen?? gjør han alt eller?(sliping, grunning.o.s.v.) kan sende PM... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg