torslett Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Må selge golfen min på grunn av økonomiske problemer. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=685382 Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 skru ned mengden gamp! tviler på at du har en 2liter gti maskin nerri der! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ikke for å ødelegge, men jeg har også en 85 mod 1,8 "sport" og den har 90 hk.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ikke for å ødelegge, men jeg har også en 85 mod 1,8 "sport" og den har 90 hk.. sport har ingen forskjeller fra CL ....faktisk... mutter kjører en sport, og jeg kjørte en CL før... samma ulla.. bare betegnelsen bak "sport" med tape bokstaver! =) mulig den er "litt" stivere bare. men det stopper det. interiørmessig så er det den samme bilen, eksteriørt og... men sport fra 90 og opp (til utrolige 91mod) kommer UTEN 90 fangere har jeg sett.... Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har hatt en Golf II 1.8 Sport, det var en GL med soltak, sportseter etc... Men ikke ødelegge tråden... Vi kan diskutere 1.8 Sport i annen tråd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har hatt en Golf II 1.8 Sport, det var en GL med soltak, sportseter etc... Men ikke ødelegge tråden... Vi kan diskutere 1.8 Sport i annen tråd... det er vel kansje en CL tenker jeg... hehe dæsjen er samme som på CL (hardplast) og ikke vinyl som på GL Takluke kommer jo på mange CL og "sportsseter" ... litt å ta i.. kommer originalt med vanlige CL/gl seter.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Sorry! da er anonsa endra :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg