Pedal to the metal Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Felgene er nå solgt... Selger 4 stk Rondell Design-58 felger: Dimm: 195/45-15 Boltsirkel:4x100 Innpress: 35 mm 2 speller nye dekk, mens de 2 andre dekkene er ganske greie og holder kanskje en sesong til. Passer til de fleste ungdomsbiler som feks bmw e30,vw, opel +++ Prisantydning: 4000,- (bolter og "styrering" følger med) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 har litt lyst på disse felgene da jeg vil prøve å kjøre tyskerstil på min :P men lurer på om det er noen synlige skader på felgene? etter fortauskanter osv... isåfall, har du bilde av de skadene? Mvh sombrero Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 hvor i landet er felgene? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Befinner seg på Nesodden, 1 times biltur fra Oslo sentrum omtrent... Om det er noen skader/riper på felgene veit jeg ikke noe om siden det er bruttern som skal selge dem. Kan sjekke det ut litt seinere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hvilke biler passer styringene på. er det corsan dem er brukt på, så er vell styringen 56.6mm Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Jepp, har sittet på corsa-en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Skjekk PM... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Felgene er nå solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Solgt til meg med en skrue skudd inn i dekke.. Og når jeg skrudde ut den sa det pssshhhh... doh Men det går bra, får fikset det i morra.... :rolleyes: Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Broren min fortalte dette, han skjønnte seriøst ikke en dritt, han visste ikke at det var en skrue i dekket. Beklager dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Broren min fortalte dette, han skjønnte seriøst ikke en dritt, han visste ikke at det var en skrue i dekket. Beklager dette... Det er lett for.. Det er ofte jeg har oversett skruer i dekk... Like kjedelig hver gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Broren min fortalte dette, han skjønnte seriøst ikke en dritt, han visste ikke at det var en skrue i dekket. Beklager dette... Det går bra, skal ikke være noe problem å fikse det.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg