Runar 16v Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Når jeg blar på kjørecomputern min og kommer til Oljetemp, så er det ikke noe tall dær, bare (- -) . Er det noen som vet hva det kan komme av, og evnt hva som må gjøres for å fixe det.???? I tillegg så har jeg også en slik oljetrykkmåler dær nåla står konstant på 2 bar. Men jeg fant ut at det var en ledning som ikke var satt i, og da jeg satt den i bak på Oljetrykk-klokka, slo nåla seg vrang. Den lå å slo på sperra på sikkert 10 bar! Noen som vet????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 oljetempen: da har sikkert den grønne ledningen som skal sitte på baksiden (mot torpedoveggen) av topplokket fallt av. eventuelt dårlig kontakt.;) oljetrykksmåleren: sikker på at du ikke har kobla feil på oljetrykksmåleren +/- og signal..? Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg